سفر به ازمیر در دوران پساکرونا

به گزارش مجله عکس، با شیوع کرونا، صنعت گردشگری آسیب زیادی دید و بسیاری از افراد از سفر به نقاط مختلف جهان بازماندند. حالا با افزایش سرعت فرایند واکسیناسیون، مرزهای کشورها به روی ایرانیان باز شده و در صورت رعایت شرایط خاص، امکان سفر برای آنها فراهم است.

سفر به ازمیر در دوران پساکرونا

یکی از کشورهایی که همیشه سفر به آن مورد استقبال ایرانیان بوده، ترکیه است که تنها با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می توانید به آن سفر کنید. پیش بینی می گردد ازمیر یکی از شهرهایی باشد که در دوران پساکرونا میزبان گردشگرانی از ایران خواهد بود. بنابراین می خواهیم در خصوص سفر به ازمیر در دوران پساکرونا برای شما بگوییم و به نکاتی در این زمینه اشاره کنیم.

هتل های ازمیر مراقب سلامتی شما هستند

یکی از نگرانی هایی که در سفر در دوران کرونا وجود دارد، بهداشت محل اقامت است. هتل های ازمیر به خوبی توانسته اند به این نگرانی سرانجام دهند و مهمانان خود را در این مدت راضی نگه دارند. در این هتل ها پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شوند و نظافت با دقت بیشتری از گذشته صورت می گیرد. بنابراین در زمان رزرو هتل نگران این موضوع نباشید و فکر خود را به آن مشغول نکنید. در صورت احتیاج می توانید از نظرات مهمانانی که در دوران کرونا در هتل های مورد نظر شما اقامت داشته اند بهره ببرید.

ماسک را از قلم نیاندازید

در تمامی مراحل سفرتان زدن ماسک را از قلم نیاندازید. از وقتی که از خانه خارج می شوید، زمانی که در فرودگاه و در هواپیما حضور دارید و در مکان های عمومی هتل، به هیچ عنوان بدون ماسک حضور پیدا نکنید. در مراکز خرید و اماکن عمومی استفاده از ماسک اجباری است و نزدن ماسک سلامتی شما را مورد تهدید قرار می دهد. بعلاوه عدم استفاده از ماسک در بعضی مکان ها بر خلاف قوانین است.

حواستان به هزینه ها باشد

از آنجا که در دوران کرونا تعداد جهانگرد ها در کشورها به شدت کاهش یافت، بعضی گزارش ها حاکی از افزایش قیمت ها در بعضی مقاصد به ویژه شهرهای ترکیه هستند. بنابراین برای مدیریت هزینه های سفر باید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود در ازمیر را با کمترین هزینه انجام دهید و در این شهر مراقب فروش اجناس مختلف با قیمت بالا هم باشید.

در خرید بلیط هواپیما دقت کنید

برای پرواز به ازمیر جهتهای مختلفی وجود دارد. احتیاجی نیست که از همه شهرهای ایران، به تهران بیایید. به عنوان مثال پرواز تبریز ازمیر یکی از جهتهای پرتردد از ایران به این شهر است و اگر ساکن تبریز باشید، بهتر است برای سفر به ازمیر از این جهت هوایی بهره ببرید.

توجه داشته باشید که پرواز مستقیم از ایران به ازمیر وجود ندارد و همه پروازها دارای توقف در جهت هستند. این توقف معمولا در فرودگاه صبیحا گوگچن استانبول یا فرودگاه آسن بوغا آنکارا صورت می گیرد. بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما به این موضوع هم دقت کنید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ازمیر را با کمترین هزینه انجام دهید

یکی از راه های کاهش هزینه سفر، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت است. فلای تودی به شما امکان می دهد تا رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را با کمترین هزینه انجام دهید. سرویس های تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت در اختیار شما هستند تا بتوانید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

برای رزو هتل های ازمیر در فلای تودی احتیاجی به کارت های اعتباری بین المللی برای پرداخت هزینه هتل ندارید و می توانید هزینه رزرو هتل خود را با کارت های عضو شتاب پرداخت کنید. واچر هتل در لحظه برای شما صادر می گردد و فقط باید در زمان تعیین شده، خودتان را به هتل مورد نظرتان برسانید.

منبع: چمدان
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1937

به "سفر به ازمیر در دوران پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ازمیر در دوران پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید