آغاز برگزاری تورنمنت جدید اروپا از سال 2 0 22

به گزارش مجله عکس، اتحادیه فوتبال اروپا گفت از سال آینده میلادی تورنمنت جدیدی را برگزار خواهد نمود.

آغاز برگزاری تورنمنت جدید اروپا از سال 2 0 22

با ما سفر کنید و با تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، یوفا گفت از فصل 2 0 2 1/2 2 تیم هایی که پیروز به صعود به چمپیونز لیگ و لیگ اروپا نشدند در لیگ جدیدی به نام لیگ کنفرانس اروپا به رقابت می پردازند.

تورنومنت متشکل از 32 تیم و در 8 گروه 4 تیمی است. هیچکدام از این تیم ها به صورت مستقیم وارد مرحله گروهی نخواهند شد. تیم های حاضر در این تورنومنت، تیم های حذف شده در مراحل پلی آف لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هستند که در مرحله پلی آف این رقابت ها حاضر می شوند.

اولین فینال این رقابت ها را 25 مه 2022 ورزشگاه 21 هزار نفری آرنا کومبتاره شهر تیرانای آلبانی میزبانی خواهد نمود.

مرحله پلی آف این رقابت ها 8 جولای 2022 شروع و 26 آگوست به سرانجام خواهد رسید و تیم های حاضر در دور گروهی از 16 سپتامبر 2022 کار خود را شروع خواهند کرد.

قهرمان این رقابت ها به شرط عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا در لیگ داخلی، در مرحله گروهی فصل بعد لیگ اروپا به میدان خواهد رفت.

تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به دور حذفی صعود می نمایند و بین تیم های دوم و سوم گروه ها پلی آف برگزار خواهد شد تا 8 تیم دیگر صعودنماینده به دور حذفی معین شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1437

به "آغاز برگزاری تورنمنت جدید اروپا از سال 2 0 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز برگزاری تورنمنت جدید اروپا از سال 2 0 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید