عطای تاریخ و ادب؛ برنامه ای برای نکوداشت عطاءالله حسنی

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، آئین نکوداشت دکتر عطاء الله حسنی، نویسنده و استاد گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی به پاس چندین دهه تلاش های علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی تاریخ پژوهی، مردم پژوهی برگزار می گردد.

عطای تاریخ و ادب؛ برنامه ای برای نکوداشت عطاءالله حسنی

این نکوداشت با همکاری گروه تاریخ، معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی تاریخ و کانون دانش آموختگان تاریخ دانشگاه، دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می گردد.

عطای تاریخ و ادب؛ برنامه ای برای نکوداشت دکتر عطاءالله حسنی دوشنبه 18 اردیبهشت ساعت 13 و 30 دقیقه در تالار مولوی دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

عطاءالله حسنی، متولد 1331 است. او پس از اخذ مدرک دیپلم ادبی از دارالفنون تهران، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارشناسی تاریخ در دانشگاه شیراز شروع کرد و در سال 1354 به سرانجام رسانید. او مدرک کارشناسی ارشد تاریخ را از دانشگاه علامه طباطبایی و دکترای همان رشته را از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی (در سال 1369) دریافت کرد. حسنی سال ها عضو هیئت علمی و دانشیار گروه تاریخ، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی بود و با سمت استادی از گروه تاریخ دانشگاه بازنشسته شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2273

به "عطای تاریخ و ادب؛ برنامه ای برای نکوداشت عطاءالله حسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطای تاریخ و ادب؛ برنامه ای برای نکوداشت عطاءالله حسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید