مواجهه دانشگاه ها با اوج دفاع خاتمه نامه و رساله درشهریور، دفاع مجازی رو به پیشرفت است

به گزارش مجله عکس، معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره پیشرفت برگزاری جلسات دفاع مجازی، گفت: تعداد جلسات دفاع در نیم سال دوم تحصیلی بیشتر از نیم سال اول است و در شهریور ماه با پیک جلسات دفاع روبه رو هستیم.

مواجهه دانشگاه ها با اوج دفاع خاتمه نامه و رساله درشهریور، دفاع مجازی رو به پیشرفت است

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره برگزاری جلسات دفاع خاتمه نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکترا در دانشگاه تهران که طبق ابلاغ دانشگاه باید به صورت الکترونیکی برگزار گردد، اظهارداشت: جلسات دفاع به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: همچنان که نخستین جلسه غیر حضوری دفاع خاتمه نامه در دانشگاه تهران اردیبهشت ماه انجام شد و فرایند برگزاری جلسات دفاع رو به افزایش است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره پیشرفت برگزاری جلسات، گفت: همیشه تعداد جلسات دفاع در نیم سال دوم تحصیلی بیشتر از نیم سال اول است به طوری که در شهریور ماه هر سال با پیک جلسات دفاع روبه رو هستیم. اما تا این زمان از نیم سال تحصیلی دوم سال جاری تعداد دفاع ها مانند قبل نبوده است و شهریورماه سال جاری هم با پیک دفاع روبه رو خواهیم بود.

فرصت دانشجویان برای دفاع

وی درباره فرصت دفاع خاتمه نامه و رساله در دانشگاه تهران، خاطر نشان کرد: دانشجویانی که در نیم سال تحصیلی قبل تا خاتمه سال 98 مجاز به دفاع از خاتمه نامه یا رساله خود بوده و نتوانستند به دلیل وضع موجود دفاع نمایند حداکثر تا خاتمه شهریور ماه سال جاری بدون پرداخت شهریه مجاز به دفاع هستند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که برای دفاع از خاتمه نامه یا رساله خود در ترم جاری برنامه ریزی نموده بودند هم می توانند تا خاتمه مهرماه سال جاری دفاع نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1015

به "مواجهه دانشگاه ها با اوج دفاع خاتمه نامه و رساله درشهریور، دفاع مجازی رو به پیشرفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواجهه دانشگاه ها با اوج دفاع خاتمه نامه و رساله درشهریور، دفاع مجازی رو به پیشرفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید