عکس ، تویوتا راوفور آفرودی واروار؛ کراس اور جان سخت ژاپنی در نمایشگاه توکیو

به گزارش مجله عکس، گجت نیوز نوشت: تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس واروار (Mars VARAVA) یکی از برترین کراس اورهای دنیا برای مقاصد طبیعت گردی است که در نمایشگاه توکیو به روی صحنه آمده. در ادامه به صورت کامل با Toyota RAV4 Off-Road آشنا می شویم.

عکس ، تویوتا راوفور آفرودی واروار؛ کراس اور جان سخت ژاپنی در نمایشگاه توکیو

تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس واروار (Mars VARAVA) یکی از برترین کراس اورهای دنیا برای مقاصد طبیعت گردی است که در نمایشگاه توکیو به روی صحنه آمده. در ادامه به صورت کامل با Toyota RAV4 Off-Road آشنا می شویم.

نمایشگاه خودرو ژاپن علاوه بر هیولاهایی مانند نیسان GT-R مدل 2024 ، میزبان کراس اورهای محبوبی مانند RAV4 هم بوده است. در ادامه به سراغ یکی از این رافور هایی می رویم که میخواهد تا هویت اصلی و توانایی های واقعی خود را در زمینه آفرود به همه نشان دهد.

تویوتا راوفور آفرودی با کیت مارس VARAVA در نمایشگاه توکیو ژاپن

این نسخه دقیقا بر اساس تویوتا RAV4 2022 یعنی محبوب ترین کراس اور تویوتا در سال گذشته ساخته شده و مسئولیت طراحی ظاهری آن بر عهده تیونر معروف ژاپنی یعنی Kuhl بوده است. تویوتا راوفور آفرودی با کیت VARVAR Mars در جلوپنجره خود میزبان یک سپر فولادی با مه شکن های تازه است و طراحی هواکش های مشبک هم به کلی تغییر نموده و شاید شما را به یاد محصولات رضوانی بیاندازد! در نمای کناری، شما چند گزینه مختلف را خواهید داشت که مجذوب نماینده ترین آن ها را در نسخه خاکستری رنگ می بینید. نمای عقبی هم به جز اسپویلر تازه و سپر آفرودی، چیز دیگری را به نمایش نمی گذارد.

بعلاوه رینگ های معمولی هم با رینگ های 17 اینچی آفرودی (نسخه Varva DW) تعویض شده اند و لاستیک های گل درشت و تمام فصل Grantek AT هم خیال شما را از قدم گذاشتن در هر مسیری راحت می نمایند. به علاوه خریداران تویوتا راوفور آفرودی VARVAR می توانند کیت ارتفاع و وینچ 5 تنی را هم به این مجموعه اضافه نمایند. در نهایت قیمت تمام شده برای کیت تویوتا راوفور آفرودی مارس واروار فقط 16.6 هزار دلار خواهد بود.

در انتها کار بد نیست به قابلیت های آفرودی تویوتا راوفور هم اشاره داشته باشیم. کراس اور مجذوب نماینده تویوتا RAV4 2022 در زیر کاپوت خود، یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2.5 لیتری را حمل می نماید که می تواند 203 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور را تحویل راننده دهد.

بعلاوه تویوتا راوفور 2022 در نسخه AWD خود از یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته بهره می برد که به حالت های رانندگی در شن، گل و لای و برف و یخ هم مجهز است. زوایای ورود و خروج تویوتا RAV4 2022 هم برابر با 19 و 21 درجه است که کار را برای مقاصدی مانند عبور از تپه های تند کمی سخت می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2233

به "عکس ، تویوتا راوفور آفرودی واروار؛ کراس اور جان سخت ژاپنی در نمایشگاه توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تویوتا راوفور آفرودی واروار؛ کراس اور جان سخت ژاپنی در نمایشگاه توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید