فریبا: باید به بازیکنان و کادر فنی استقلال آفرین گفت، کسی که استعفا داده، نمی دانست هجمه وجود دارد؟

به گزارش مجله عکس، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: باید از بازیکنان و کادر فنی تیم که در این شرایط سخت مدیریتی با انگیزه هستند، تشکر کرد.

فریبا: باید به بازیکنان و کادر فنی استقلال آفرین گفت، کسی که استعفا داده، نمی دانست هجمه وجود دارد؟

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر، گفت: بازی سختی بود، چون هر دو تیم دنبال کارهای هجومی بودند، به خصوص در نیمه نخست که بازی جذابی را شاهد بودیم. اولین خطر را گل گهر در همان ابتدای بازی روی دروازه استقلال ایجاد کرد که سیدحسین حسینی به خوبی آن را دفع کرد. در ادامه، استقلال از روی قدرت سرزنی مدافعانش به گل رسید. گل دوم هم روی کار کاملا ترکیبی و بعلاوه حرکت جادویی مهدی قایدی بدست آمد و مهدی مهدی پور با حرکت زیبا با از پیش رو برداشتن بهنام برزای گلزنی کرد.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم طبیعی بود گل گهر حمله کند. امیر قلعه نویی در همان نیمه نخست با انجام سه تعویض سیستم بازی تیمش را تغییر داد تا فرایند بازی به سود آنها گردد، اما خط هافبک و دفاع استقلال روز خوبی را سپری کرد و توانست بازی را کنترل کند. یک توپ به تیر دروازه خورد و شانس هم همراه استقلال بود. اگر هوش آرمین سهرابیان، مدافع گل گهر نبود، مهدی قایدی می توانست از روی ضربه ایستگاهی به گل سوم برسد. باید به کادر فنی و بازیکنان در این شرایط سخت مدیریتی باشگاه استقلال آفرین گفت و از آنها تشکر کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص رجحان فرهاد مجیدی در سومین دوئل با مربیان استقلالی گفت: من اینگونه به داستان نگاه نمی کنم، چرا که همواره دوئل در فوتبال وجود دارد. البته حرف قشنگی است که مجیدی توانسته سه تیم با سه مربی استقلالی را شکست دهد.

فریبا با اشاره به درخشش حسینی درون دروازه استقلال در سه ملاقات گذشته توضیح داد: اگر خطر اول بازی که روی نقطه کور استقلال ارسال شد، گل شده بود، شرایط فرق می کرد، اما حسینی نشان داد که راهش را پیدا نموده است. خوشبختانه استقلال دو سنگربان درجه یک دارد که هر کدام نباشند، دیگری می تواند انجام وظیفه کند.

وی در رابطه با استعفای یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال پس از انتصاب به علت هجمه های وارده گفت: از اول نمی دانستند در استقلال هجمه است؟ اگر چه فرقی نمی نماید کسی بیاید یا نیاید، چون شرایط استقلال تفاوتی نمی نماید. باید منتظر ماند تا وزیر بعدی وزارت ورزش و جوانان انتخاب گردد و دید که او هم جهت دار نگاه می نماید یا نه. متأسفانه شرایط مدیریتی استقلال آنقدر بد است که دیگر صحبت کردن در خصوص آن تکراری شده است.

هیئت مدیره باشگاه استقلال یا محله برو بیا؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1752

به "فریبا: باید به بازیکنان و کادر فنی استقلال آفرین گفت، کسی که استعفا داده، نمی دانست هجمه وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: باید به بازیکنان و کادر فنی استقلال آفرین گفت، کسی که استعفا داده، نمی دانست هجمه وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید