واکنش وزیر ورزش به صحبت های کاپیتان پرسپولیس

به گزارش مجله عکس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی کشتی حضور داشت در خصوص علی مرادی، بازنشستگی و اینکه با این شرایط در فدراسیون وزنه برداری ادامه کار می دهد، گفت: تا زمانیکه علی مرادی به صورت قانونی بازنشسته نشده است می تواند فعالیتش را ادامه دهد. مرادی برادر ما و فردی مومن و متدین است، اما بحث قانون است، او هم فعلاً به عنوان رئیس فدراسیون فعالیتش را ادامه می دهد تا هر کجا که قانون اجازه بدهد.

واکنش وزیر ورزش به صحبت های کاپیتان پرسپولیس

وی بعلاوه در رابطه با ترکیب هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه اعضای فعلی این هیا با موضوع رضا درویش در حال آنالیز و ارزیابی هستند، گفت: طبق قانون ترکیب هیات مدیره می تواند 3 یا 5 نفره باشد، ما هم از قانون تمکین می کنیم. باید افرادی عضو هیات مدیره شوند که اشراف کامل به مباحث مالی و بورس دارند یا اینکه از مشاورینی در باشگاه استفاده گردد که در این مباحث تخصص داشته باشند.

سجادی ادامه داد: از سوی سازمان خصوصی سازی جلسات متعددی با حضور کارگروه های مالی شکل گرفته تا کار به برترین شکل بابت واگذاری جلو برود. باید به برترین شکل از این شرایط گذر کنیم. طبق برنامه ریزی ها قرار است تا سرانجام تابستان به 51 درصد واگذاری در استقلال و پرسپولیس به مردم برسیم.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه در این راه هیات مدیره می تواند یاری حال باشد، توضیح داد: به مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام شده که هر زمان کاری داشتند، می توانند بدون نوبت به دفتر من بیایند. بعضاً از صبح زود تا بامداد جلسات داریم و هر کاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم. حالا اینکه یک نفر از هیات مدیره استعفا داده یا نداده را برجسته نکنید، این مسائل طبیعی است.

وی تاکید نمود: این طور نیست که مدیرعامل را رها کنیم. پیشنهاداتی برای پرسپولیس هست و در حال پیگیری هستند که اگر قرار است افرادی اضافه شوند با مدیریت خود آقای درویش انجام گردد.

سجادی در رابطه با دربی 98 با اشاره به اینکه بازی خوبی بود، گفت: دیدم تماشاگران اعتراضاتی داشتند که طبیعی است. این موارد وجود دارد و کارشناسان باید نظر بدهند. کاری با نتیجه ندارم، اما همین قدر که کرونا مدیریت شد و ورزشگاه به خودش تماشاگر دید ارزشمند است. باور کنید آنقدر شادمان بودم که تماشاگران را دیدم که انگار جهان را به من داده بودند.

وزیر ورزش در سرانجام در واکنش به پرسشی ک در رابطه با انتقاد های تند سید جلال حسینی از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مطرح شد، گفت: از این انتقاد ها حرفی نشنیده ام. کسی هم چیزی از این صحبت ها به من منعکس نکرد. من وارد این مسائل نمی شوم.

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2083

به "واکنش وزیر ورزش به صحبت های کاپیتان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر ورزش به صحبت های کاپیتان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید