لمپارد: چلسی قرار نیست دیوانه وار خرید کند، تیم جوان ما از این هم بهتر می گردد

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش در شب کسب جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تمجید و تأکید کرد به خاطر رفع شدن محرومیت آبی های لندن، قصد ندارد دیوانه وار خرید کند.

لمپارد: چلسی قرار نیست دیوانه وار خرید کند، تیم جوان ما از این هم بهتر می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (سه شنبه) در شب اول از آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد میهمان فرانسوی خود لیل را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به عنوان تیم دوم گروه H راهی مرحله یک هشتم نهایی گردد.

چلسی با توجه به کاهش 6 ماهه محرومیتش، این شانس را دارد که با خرید بازیکنان جدید در پنجره جابجایی ژانویه با تیمی تقویت شده پا به مرحله یک حذفی لیگ قهرمانان بگذارد. لمپارد اما می گوید که آبی های لندن قصد ندارند در پنجره ژانویه دیوانه وار خرید نمایند چون از عملکرد بازیکنان فعلی اش راضی است.

لمپارد گفت: من نسبت به فرصتی که برای خرید بازیکن در این پنجره داریم، خونسرد هستم، خیلی خونسرد. ما در حال پیشرفت هستیم. حتی لغرش هایی که در دو هفته اخیر داشتیم هم بخشی از این پروسه پیشرفت است. من به پتانسیلی که تیمم دارد، ایمان دارم. فکر نمی کنم فقط به این دلیل که محرومیت مان برداشته شده است دیوانه وار خرید کنیم.

چلسی با گلزنی مهاجم جوان خود تامی آبراهام و مدافع اسپانیایی اش سزار آسپیلی کوئتا پیروز به کسب پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی شد. به همین دلیل لمپارد احساس نمی کند که لازم باشد در پنجره جابجایی ژانویه خریدی گران قیمت انجام دهد.

سرمربی آبی پوشان لندن اضافه کرد: ما همانطور که داریم رو به جلو حرکت می کنیم، می خواهیم تیم مان را هم ارتقا دهیم و حواس مان به این هست که چطور و چگونه می توانیم تقویت شویم. به نظر من چالش هایی مانند بازی در این رقابت ها، همان چیزی است که بازیکنان جوان احتیاج دارند تا تجربه کسب نمایند و پخته تر شوند. اینکه این بازیکن جوان در این راستا گهگاه مرتکب اشتباهاتی شوند، طبیعی است. من به آنها فشار فراوانی می آورم و سختگیری می کنم اما هدفم این است که سطح شان را ارتقا دهم. در عین حال می دانم که در خصوص آنها باید صبوری به خرج دهم تا تعادلی که تیم مان احتیاج دارد برقرار گردد. در این میان بازیکنان مسن تر و باتجربه تر هم به بازیکنان جوان یاری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 628

به "لمپارد: چلسی قرار نیست دیوانه وار خرید کند، تیم جوان ما از این هم بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: چلسی قرار نیست دیوانه وار خرید کند، تیم جوان ما از این هم بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید