پیشنهاد نوروزی راهنمای: 10 خیابان برتر جهان برای عشاق خرید!

به گزارش مجله عکس، همان طور که بسیاری از توریستها هدفشان گشت و گذار و تماشا جهان است و به قولی پیرو این ضرب المثل هستند که دنبا تماشا به از جهان خوردن. البته گروهی هم تنها هدف شان از سفر خرید است. آنها دور جهان را می گردند تا کالاها و برندهایی را ببینند و بخرند که در شهرشان پیدا نمی گردد. همه شهرهای مهم جهان خیابان ها و مراکز خرید فراوانی را در خود جا داده اند و معمولا بلوارهای نوساز مکانهای جذابی هستند. اما در اینجا به 10 خیابانی می پردازیم که عشاق خرید نباید از دست شان بدهند.

پیشنهاد نوروزی راهنمای: 10 خیابان برتر جهان برای عشاق خرید!

1- خیابان پنجم، نیویورک

اگرچه با راه افتادن پاساژها و مراکز خرید متعددی همانند دیزنی استور، ابرکرومبی اند فچ و اچ اند ام افراد زیادی جذب این مراکز می شوند، اما خیابان پنجم همچنان برترین مرکز خرید نیویورک و حتی جهان است. اینجا هنوز قلمرو فروشگاه های برجسته و مشهور، بوتیک طراحان سرشناس و ویترین های مجذوب نماینده و تماشایی است. مخصوصا هنگام کریسمس اینجا واقعا دیدنی است.

2- خیابان باند، لندن

خط ارتباطی خیابان های پیکادیلی و آکسفورد است و شاید بتوان آن را شلوغ ترین بولوار اروپا دانست. این خیابان مامن گرانتر فروشگاه های قاره سبز است. حتی اگر از پس خرید از هیچ فروشگاهی در این خیابان بر نیایید، می توانید پشت ویترین مغازه ها چرخ زده و رویا پردازی کنید. و البته تنها یک مایل آنطرف تر می توانید به خیابان سالون برسید که مرکز مدهای روز جهان است.

3- خیابان مونتنی، پاریس

اینجا خانه مجلل ترین بوتیک های پاریس است. در این خیابان می توانید ساختمان های شیک و پر افسونی را ببینید که محلی برای خودنمایی افرادی است که از پس هزینه های گزاف آخرین مد لباس و جواهرات بر می آیند. با قدم زدن در این خیابان تصدیق خواهید کرد که مرکز فرانسه مرکز فریبندگی و استایل جهان است.

4- بانهوف استراس، زوریخ

اینجا یکی از آدرس های منحصربه فرد جهان است. خیابانی با سه لاین فروشگاه که از بوتیک های طراحان مد برتر جهان تا مشهورترین برندهای ساعت سوئیسی اینجا گرد هم آمده اند. این خیابان که تا حد زیادی در قرق افراد پیاده است، به یکی از لوکس ترین شیرینی فروشی های جهان ختم می گردد: Confiserie Sprungli

5- ویا مانته ناپلیون، میلان

اینجا بهشت مد بازها و خیابان اصلی و محله خرید افسانه ای در یکی از بزرگترین شهرهای استایل و مد جهان است. تقریبا همه طراحان ایتالیایی و حتی غیر ایتالیایی اینجا جمع هستند و البته فروشگاه های عمومی و جواهرفروشها هم جایگاه خودشان را دارند. بعلاوه بسیاری از برندهای بین المللی در این خیابان دفاتر و ساختمان هایی دارند.

6- رودیو درایو، لس آنجلس

شاید بتوان اینجا را مجذوب نماینده ترین و فریبنده ترین منطقه خرید جهان دانست. اینجا خیابانی است که افراد مشهور و ثروتمند لباس های رسمی و مد روزشان را برای نمایش روی فرش قرمزها به خیاط خانه ها سفارش می دهند .

7- گینزا، توکیو

اینجا دقیقا یک خیابان که نه، منطقه ای با هشت بلوک ساختمانی است. قربانیان مد پرست توکیو همواره اینجا در پی خرید آخرین مدل های روز هستند. این خیابان و منطقه بیش از همه بخاطر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، خرده فروشی های لوکس و ویترین های استادانه اش مشهور شده است.

8- پی سی هوفسترات، آمستردام

در شهری که حاکمیت خیابانها از آن عابران پیاده است و در ساخت و بهبود مسیرهای عبوری اولویت به آنها داده شده است، بدون شک باید از این شهر دلپذیرترین تجربه خرید جهان را همانتظار داشت. در این خیابان کوچک می توانید برترین فروشگاه ها را پیدا کنید و البته از برترین موزه های شهر هم چندان دور نیستید. و البته اینجا محل بعضی از گرانترین آپارتمان های کشور هلند هم هست. و اینگونه است که برندهای مشهور جهانی، خیابان بچه پولدارها را رها نمی نمایند.

9- استروگت، کپنهاک

کپنهاک را می توان یکی از شهرهای شگفت انگیز جهان دانست که طولانی ترین منطقه خرید ویژه افراد پیاده را در اروپا دارد. علاوه بر اینکه تعدادی از مشهورترین فروشگاه های لوکس و مجلل را در اینجا خواهید یافت، در گوشه و کنار این منطقه هم بعضی از مشهورترین فروشگاه های زنجیره ای را خواهید یافت که هر کسی با هر بودجه ای می تواند از آنها خرید کند.و نکته مجذوب نمایندهتر درباره این محل آن است که ورود وسایل نقلیه به آن ممنوع است و هر لحظه که بخواهید در گوشه ای از آن روی نیمکت های کافه های خیابانی می نشینید و قهوه ای نوش جان می کنید.

10- کاله سرانو، مادرید

این خیابان که آخرین مورد در فهرست ما است، در یکی از ثروتمند ترین محله های مادرید واقع شده است. اینجا یکی از گرانترین خیابان های اسپانیا و اروپا است. و به طور طبیعی اغلب برندهای برتر بین المللی و طراحان فوق العاده در اینجا پیدا می شوند. اینجا محلی مجذوب نماینده برای شیک پوشان پولدار مادریدی است تا جدیدترین مدها را دیده و خودشان هم دیده شوند.

منبع: فوت و فن / ucityguides.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2152

به "پیشنهاد نوروزی راهنمای: 10 خیابان برتر جهان برای عشاق خرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد نوروزی راهنمای: 10 خیابان برتر جهان برای عشاق خرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید