محمدی: افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی امر نادرستی است، برطرف آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است

به گزارش مجله عکس، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه برطرف آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است، گفت: افزایش 25 درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در شرایط فعلی اشتباه است.

محمدی: افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی امر نادرستی است، برطرف آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، داود محمدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در رابطه با علت آلودگی هوای تهران با وجود کاهش تردد درون شهری در روز های اخیر، گفت: در این چند روز به دلیل شیوع بیماری کرونا در تهران شاهد کاهش تردد خودرو های سواری در سطح شهر بوده ایم، اما کماکان با مشکل الودگی هوا روبرو هستیم و وارونگی هوا یکی ازعلت های اصلی آلودگی هوا در زمستان است که باید برای برطرف آن به سمت روش های علمی حرکت نموده و از تجارب کشور های دیگر استفاده کنیم.

برطرف آلودگی هوای پایتخت احتیاجمند حرکت انقلابی است

این نماینده مردم در مجلس دهم حرکت انقلابی و علمی را لازمه برطرف آلودگی هوا در شهرهای عظیم کشور به ویژه پایتخت دانست و اضافه کرد: در شهری مانند تهران روزانه بدون برنامه ریزی اساسی شاهد افزایش خودروهای شخصی هستیم. ما درتهذران به این تعداد وسیله شخصی احتیاج نداریم . بنابراین دستگاه های متولی باید وسایل حمل و نقل عمومی را گسترش دهند.

محمدی با بیان اینکه باید با گسترش وسایل حمل و نقل عمومی و فرهنگ سازی مناسب مردم را به استفاده بیشتر از آن سوق دهیم، توضیح داد: آلودگی در شهرهای عظیم کشور به ویژه تهران بسیار جدی بوده و روز به روز بدتر خواهد شد، بنابراین می طلبد حرکت اساسی و انقلابی برای کاهش حضور وسایل نقلیه شخصی در سطح شهر به منظور کاهش آلودگی هوا انجام گیرد.

افزایش 25 درصدی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در شرایط فعلی اشتباه است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از افزایش 25 درصدی قیمت وسایل حمل و نقل، اضافه کرد: در شرایطی که مردم به دلیل ترس از ابتلا به کرونا کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می نمایند نباید با افزایش نرخ کرایه مترو مانع دیگری برای استفاده از این وسایل ایجاد کنیم. در شرایط فعلی با همه مسائل اجتماعی را در کنار هم قرار دهیم و تصمیمات درستی بگیریم.

محمدی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی امر نادرستی است، اعلام کرد: معتقدم نهادهای تصمیم گیر دولت باید در برابر این افزایش ها ایستادگی نمایند. شرایط جامعه شرایطی نیست که به این حرکت جواب مناسب بدهد. بنده با هر نوع افزایش قیمتی در شرایط فعلی مخالف هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 881

به "محمدی: افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی امر نادرستی است، برطرف آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی امر نادرستی است، برطرف آلودگی هوای پایتخت نیازمند حرکت انقلابی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید