تور بلغارستان ارزان: مراکز خرید وارنا، بلغارستان؛ از گرند مال تا آبنبات فروشی لول اند پوپ

به گزارش مجله عکس، وارنا دومین شهر بزرگ بلغارستان برای گردشگرانی که عاشق خرید هستند انتخاب های جذابی ارائه می دهد. برای آشنایی با مراکز خرید وارنا با خبرنگاران همراه باشید.

تور بلغارستان ارزان: مراکز خرید وارنا، بلغارستان؛ از گرند مال تا آبنبات فروشی لول اند پوپ

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

وارنا با توجه به موقعیتی که از لحاظ گردشگری پیدا نموده است سعی بر این داشته است تا با ساخت مراکز خرید مدرن گردشگران را از این لحاظ راضی نگه دارد. در ادامه به برترین مراکز خرید و دیگر مغازه های این شهر می پردازیم.

گرند مال (Grand Mall)

گرند مال جدیدترین و بزرگ ترین مرکز خرید در وارنا است. این مرکز خرید دارای بیش از 160 مغازه پوشاک، کیف و کفش، طلا و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی،اسباب بازی، داروخانه، و لوازم ورزشی که شامل برندهایی چون زارا، آدیداس، نایک، اچ اند ام، منگو، اینتراسپورت (Intersport)، پول لند بیرز (Pull and Bears)، برشکا و لی کوپر (Lee Cooper) هستند. بعلاوه مجموعه ای از 18 رستوران، کافه و فست فود با منوی های مختلفی چون غذاهای ژاپنی، تایلندی و غیره، و یک نانوایی در این مرکز خرید گرد هم آمده اند. سینما، تئاتر و یک سالن سرگرمی برای بزرگسالان و یک زمین بازی و یک سالن نمایش برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب. البته ساعت کار برخی مغازه ها فرق دارد و گاهی تا 9 یا 12 شب مشغول به کار هستند.

موقعیت مرکز خرید گرند مال روی نقشه

وارنا تاورز (Varna Towers)

مرکز خرید وارنا تاورز با مساحت 83000 متر مربع یکی از بزرگ ترین مراکز خرید وارنا بوده که 60000 متر مربع آن تجاری و مابقی اداری است. هر یک از برج های مرکز خرید 70 متر هستند.

مجذوب کننده ترین قسمت وارنا تاورز رستوران گردان این مرکز خرید به نام مگنیتو (Magnito) است که در آخرین طبقه قرار گرفته است. بعلاوه بام برج غربی، مکان فرود هلیکوپتر است.

انواع کالاها با برندهای داخلی و خارجی معتبر را می توان از این مجموعه خریداری کرد. امکانات وارنا تاورز شامل رستوران، فست فود، سینما، تراس سراسرنما، استخر، قصر بچه ها، سالن پایکوبی، سالن بولینگ، میز تنیس و پارکینگی زیرزمینی به گنجایش 800 اتومبیل است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب.

موقعیت مرکز خرید وارنا تاورز روی نقشه

مرکز خرید ویوا (Viva)

مرکز خرید ویوا شامل یک سوپرمارکت، 28 مغازه، رستوران، سالن بازی بچه ها، و پارکینگی به گنجایش 88 اتومبیل است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید ویوا روی نقشه

مال وارنا (Mall Varna)

مرکز خرید مال وارنا یکی از مراکز خرید خوب شهر است که فرصت های فراوانی را برای خرید و سرگرمی برای تمام سنین فراهم می نماید. مغازه ها شامل پوشاک مردان، زنان و بچه ها، اسباب بازی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و بدلیجات، انواع تکنولوژی، لوازم خانگی، داروخانه، و سوپرماکت است. در این مجموعه چندین رستوران و کافه با فضاهای دلپذیر و غذاهای باکیفیت به چشم می خورند.

بعلاوه دارای یک پردیس سینمایی با 8 سالن سینمای 3 بعدی است. از دیگر امکانات سرگرمیی مال وارنا میز تنیس، باشگاه، زمین بازی با امکانات بسیار است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید مال وارنا روی نقشه

پیکادلی پارک (Picadilly Park)

پیکادلی پارک علی رغم کوچک بودن اما بین مردمان بومی و گردشگران خارجی بسیار محبوب است. این مرکز خرید مجموعه ای از انواع مغازه ها، یک سوپرمارکت کامل، رستوران ایتالیایی، کافه (با تراسی با نمای زیبا)، چند بانک، باشگاه، و پارکینگ است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید پیکادیلی پارک روی نقشه

آبنبات فروشی لول اند پوپ (LOL & POP)

اگر به شیرینی و آبنبات علاقه مند هستید حتما به مغازه لول اند پوپ سر بزنید. این مغازه اولین شیرین فروشی در بلغارستان است که آبنبات های دست ساز با مواد اولیه بومی فراوری می نماید.

در این مغازه می توانید آبنبات، مارشملو، شکلات های کاراملی، آبنبات رنگی (لالیپاپ)، آبنبات ژله ای یا جیلی بیلی، کرانچی کارامل بادم زمینی و بسیاری محصولات شیرین و رنگارنگ دیگر را تهیه کنید.

نکته جالب ابن مغازه این است که تمام محصولات جلوی چشمان مشتری ها تهیه می شوند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 عصر..

موقعیت آبنبات فروشی لول اند پوپ روی نقشه
منبع: کجارو / varna-guide.com
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1948

به "تور بلغارستان ارزان: مراکز خرید وارنا، بلغارستان؛ از گرند مال تا آبنبات فروشی لول اند پوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: مراکز خرید وارنا، بلغارستان؛ از گرند مال تا آبنبات فروشی لول اند پوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید