معرفی مرکز خرید ایست پوینت تفلیس و امکانات آن

به گزارش مجله عکس، در تفلیس به عنوان پایتخت سرزمین گرجی ها علاوه بر جاذبه های تاریخی و قدیمی ، مراکز خرید مدرن و بازارهای مختلفی وجود دارد که علاقه مندان با مراجعه به آن ها می توانند فرصت یک خرید مناسب را برای خود فراهم سازند . مرکز خرید ایست پوینت تفلیس East Point Shopping Mall Tbilisi یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان است که در سال 2015 میلادی به بهره برداری رسیده و با داشتن فروشگاه های مختلف و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مناسب توانسته نظر بسیاری از گردشگران و گرجی ها را به خود جلب نماید . ایست پوینت مال تفلیس در نزدیکی شهرک وارکتیلی قرار گرفته و تا مرکز شهر تفلیس به اندازه 12 دقیقه رانندگی فاصله دارد . فراهم شدن گزینه های مختلف سرگرمی در کنار فروشگاه های متعدد موجب شده این مکان به مقصدی برای گردش های خانوادگی تبدیل شود .

معرفی مرکز خرید ایست پوینت تفلیس و امکانات آن

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

ایست پوینت از بزرگترین مراکز خرید تفلیس است . این مرکز تجاری دارای بیش از 150 فروشگاه برای عرضه محصولات با کیفیت و ارائه کالاهایی با قیمت مناسب است . در ایست پوینت تفلیس هر آنچه که گردشگران تور گرجستان و گرجی ها بخواهند به وفور یافت می گردد . انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه ، کیف و کفش ، زیورآلات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی و … از جمله مواردی هستند که مراجعه نمایندگان می تواند از مرکز خرید east point تفلیس خریداری نمایند . در این مجتمع تجاری و تفریحی بعضی از برندهای محبوب و مطرح بین المللی شعبه دارد که از جمله آن ها می توان به زارا ، ال سی وایکیکی ، آدیداس ، برشکا ، کلمبیا ، آمور ، مانگو ، لویس ، نایک ، ماسیمو دوتی ، پنتی ، ماوی و … اشاره کرد .

همانگونه که بیان شد ایست پوینت گرجستان با داشتن گزینه های سرگرمی متعدد مکانی مناسب برای گردش های خانوادگی و محبت آمیز بوده و به عنوان یکی از تفریحات تفلیس شناخته شده است . در مرکز خرید و سرگرمی ایست پوینت برای رفاه و تفریح مراجعه نمایندگان و گردشگران تور تفلیس استخر توپ ، سالن بولینگ و 10 سالن سینما در نظر گرفته شده و مرکز تفریحی فوکوس موکس با داشتن طیف وسیعی از سرگرمی ها برای رده های سنی مختلف در طبقه منفی یک مجتمع واقع شده است . فروشگاه های اسباب بازی ، باشگاه بچه ها ، رستوران ها ، هایپرمارکت ، کافه ها ، کارفور تفلیس ، اینترنت وای فای ، پارکینگ ، دستگاه خودپرداز ، آسانسور و مسیرهای ویژه برای معلولین از دیگر امکاناتی است که در ایست پوینت گرجستان فراهم شده است .

راه های دسترسی به مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

این مرکز خرید محبوب تفلیس در فاصله 12 دقیقه ای از مرکز شهر تفلیس واقع شده است . گردشگران برای رسیدن به این مجتمع و داشتن یک خرید مناسب دو راه پیش رو دارند :

  • استفاده از اتوبوس هایی که در بالای ایستگاه مترو سامگوری برای انتقال بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شده اند . این اتوبوس ها هر 15 دقیقه حرکت می نمایند و استفاده از آن ها رایگان می باشد .
  • استفاده از مینی بوس هایی که در ایستگاه های نزدیک به ایست پوینت توقف دارند . مینی بوس های شماره 89 ، 165 و 224 برای رسیدن به این مکان مناسب می باشند اما مینی بوس شماره 224 بهترین ان هاست .

اطلاعاتی درباره مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

  • آدرس مرکز خرید ایست پوینت تفلیس : Al. Tvalchrelidze St. 2, Kakheti Highway, Tbilisi,Georgia
  • وب سایت مرکز خرید ایست پوینت در تفلیس : https://eastpoint.ge/home/en
  • ساعت کاری مرکز خرید East Point تفلیس : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • تلفن ایست پوینت مال تفلیس : 322930007 - 995+
  • فاصله مرکز خرید ایست پوینت تا مرکز شهر تفلیس : با اتومبیل حدود 12 دقیقه
  • سال بهره برداری از مرکز خرید ایست پوینت گرجستان : 2015 میلادی
منبع: لذت سفر
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 867

به "معرفی مرکز خرید ایست پوینت تفلیس و امکانات آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید ایست پوینت تفلیس و امکانات آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید