میثاقیان: مطمئن باشید به جام جهانی می رویم، در بازی با چین بهتر خواهیم بود

به گزارش مجله عکس، سرمربی بادران درباره بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: در این بازی منسجم نبودیم ولی در بازی با چین قطعا بهتر خواهیم شد.

میثاقیان: مطمئن باشید به جام جهانی می رویم، در بازی با چین بهتر خواهیم بود

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اکبر میثاقیان درباره رجحان بادران مقابل راه آهن به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: بازی سختی بود چون راه آهن تیم بسیار خوبی است. بازیکنان ما در این بازی خیلی کوشش کردند و با لطف امام رضا (ع) بازی را بردیم.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه بازی قبلی خانگی خود را نبرده بودیم، باید در این بازی پیروز می شدیم تا در کورس بمانیم. راه آهن هم موقعیت هایی داشت ولی نیمه اول ما خیلی خوب بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بخاطر استرس و توقعات مردم استرس زیادی بر تیم ما حاکم است.

سرمربی بادران درباره بازی ایران مقابل قطر با بیان اینکه فشار روانی زیادی روی بازیکنان ایران بود اظهار داشت: همانطور که ملی پوشان از تشویق تماشاگران روحیه زیادی می گیرند، به همان نسبت هم فشار زیادی روی آنها ایجاد می گردد. از برد ایران خیلی هیجان زده شدیم و روحیه گرفتیم و نباید فقط به مالکیت توپ اشاره نمود.

میثاقیان با اشاره به بالا بودن توقعات از تیم ملی مطرح نمود: همین که توانستیم بازی را ببریم خیلی خوب است. ما توانستیم دو بر صفر پیروز شویم که نکته مثبتی است و خوب بازی کردن یا نکردن ما اهمیتی ندارد. می بینیم مربیان بزرگی مانند مورینیو یا گواردیولا می گویند خوب بازی کردن مهم نیست و برد اهمیت دارد. همین که مردم روحیه گرفتند و خرسند شدند جای خرسندی دارد.

وی درباره نا آمادگی بعضی بازیکنان ملی پوش توضیح داد: بازیکنان مدت ها بود کنار هم نبودند و انسجام نداشتند. مطمئن باشید در بازی با چین به مراتب بهتر خواهیم شد و در نهایت به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 784

به "میثاقیان: مطمئن باشید به جام جهانی می رویم، در بازی با چین بهتر خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثاقیان: مطمئن باشید به جام جهانی می رویم، در بازی با چین بهتر خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید