ناهنجاری ها موجود با اصلاح فرهنگ حل می گردد

به گزارش مجله عکس، استاندار فارس گفت: سطح اجتماعی از جمله ناهنجاری های موجود و مسایل مالی همانند فرهنگ مصرف، فراوری، معاملات و کسب و کار و بحران آب و بسیاری دیگر از مسایل حوزه سلامت با اصلاح فرهنگی حل خواهد شد.

ناهنجاری ها موجود با اصلاح فرهنگ حل می گردد

خبرنگاران شیراز - محمدهادی ایمانیه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن گرامیداشت روز مادران شهدا به یاد حضرت ام البنین (س)، گفت: تمام مسائل در سطح اجتماعی از جمله ناهنجاری های موجود و مسائل مالی همانند فرهنگ مصرف، فراوری، معاملات و کسب و کار و بحران آب و بسیاری دیگر از مسایل حوزه سلامت با اصلاح فرهنگی حل خواهد شد.

او، شورای فرهنگ عمومی را مهمترین شورای استان خواند و گفت: دیگر شورا ها باید ذیل شورای فرهنگ عمومی باشند و خود را با این شورا تطبیق دهند تا بتوان امیدوار بود که در جامعه اسلامی می گردد و مسائل نیز حل خواهد شد.

ایمانیه گفت: دبیرخانه که ذیل اداره ارشاد تشکیل می گردد کل موارد را پیگیری و مباحث مرتبط با سازمان ها را رصد کند؛ بعلاوه سازمان ها نیز فرد ارشد ثابتی را معرفی نمایند تا موارد به وسیله آن فرد پیگیری گردد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه هر چه سریع تر باید شرایط موجود را با روشی مناسب به صورت کمی ارزیابی کنیم، گفت: افزون بر این باید در برنامه ها معین گردد که دستکم تا پنج سال آینده اعداد به دست آمده از فرایند یادشده چه تغییری خواهند کرد.

او گفت: این مسئله امکان نظارت بر پیشرفت امور را افزایش می دهد.

ایمانیه گفت: در مواردی که باید از سوی چند دستگاه مجری پیگیری گردد باید دستگاه هماهنگ نماینده به روشنی معین گردد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه با همکاری اداره اقتصاد و دارایی یک نفر ذی حساب، رصد کند که کل اعتبارات حوزه فرهنگ سازمان ها در جای خود صرف گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2020

به "ناهنجاری ها موجود با اصلاح فرهنگ حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناهنجاری ها موجود با اصلاح فرهنگ حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید