نقشه تازه رنگ بندی کرونایی 22 آبان 1400

به گزارش مجله عکس، بر اساس نقشه تازه رنگ بندی کرونا که از سوی اپلیکیشن ماسک منتشر شده است و از 22 آبان ماه اعمال می گردد، شهرستان های قرمز کرونایی از 33 شهر به 22 شهر کاهش یافته و شهر های اصفهان، شیراز، همدان و بجنورد در شرایط زرد و بوشهر و زاهدان در شرایط آبی قرار گرفتند.

نقشه تازه رنگ بندی کرونایی 22 آبان 1400

شهرستان هایی که در شرایط قرمز هستند شامل جلفا، مرند (آذربایجان شرقی)، اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت، شوط (آذربایجان غربی)، بیرجند، طبس، قائنات (خراسان جنوبی)، بردسکن، خلیل آباد، کاشمر (خراسان رضوی)، گرمه (خراسان شمالی)، دامغان (سمنان)، زابل (سیستان و بلوچستان)، استهبان، جهرم، سرچهان، ممسنی (فارس)، بانه (کردستان)، زرند، شهربابک (کرمان)، خاتم، مهریز (یزد)، هستند.

در عین حال شرایط قرمز از برخی منطقه ها به شهر های همجوار در حال توسعه است. بر این اساس اعمال محدودیت های شدید در شهر های قرمز کنونی برای کاهش آمار ابتلا و فوت، درگیرشدن شهر های همجوار و پیشگیری از آغاز موج ششم کرونا بسیار لازم است.

البته خوشبختانه برخی شهر ها که به تازگی قرمز شده بودند از شرایط قرمز خارج شدند.

باید توجه کرد که واکسیناسیون گسترده در پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان و ادامه شرایط قرمز این شهر ها بسیار موثر بوده است.

بر اساس آخرین آمار رنگ بندی کرونایی در کشور، اکنون 22 شهرستان در شرایط قرمز، 87 شهرستان در شرایط نارنجی، 222 شهرستان در شرایط زرد و 113 شهرستان در شرایط آبی قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1941

به "نقشه تازه رنگ بندی کرونایی 22 آبان 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه تازه رنگ بندی کرونایی 22 آبان 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید