هدف اول پرسپولیس در بازار تابستانه

به گزارش مجله عکس، پرسپولیس در حالی در لیگ بیست ودوم پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد که سرخ پوشان مرکز در 30 بازی پیروز شدند 46 گل بزنند. نکته مهم درباره گل های به ثمر رسیده تیم پرسپولیس در فصل اخیر، عملکرد ناپیروز مهاجمان سرخ پوشان بود؛ به طوری که یورگن لوکادیا که پیش از رسیدن به انتها نیم فصل نخست از جمع سرخ پوشان مرکز جدا شد، هم رکورددار بیشترین زمان بازی در خط حمله پرسپولیس است و هم اینکه بیشترین گل را در میان مهاجمان سرخ پوش در فصل اخیر به ثمر رسانده است!

هدف اول پرسپولیس در بازار تابستانه

مدیران باشگاه پرسپولیس در نقل وانتقالات تابستانی در کنار لوکادیا، شیخ دیاباته را هم جذب کردند و با توجه به تصمیم یحیی گل محمدی، مهدی عبدی و حامد پاکدل در لیست پرسپولیس باقی ماندند. در نقل وانتقالات زمستانه، پاکدل از جمع شاگردان گل محمدی جدا شد و با تصمیم سرمربی پرسپولیس، لیاندرو پریرا و عیسی آل کثیر به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند. نکته مهم اینکه یحیی گل محمدی در طول فصل از بازیکنانی مانند امید عالیشاه، محمد عمری و وحید امیری در خط حمله تیمش استفاده کرد تا آرایش خط حمله سرخ پوشان مرکز با استفاده از مهاجمان غیرتخصصی چینش گردد.

ناکامی عیسی و خارجی ها در لیگ برتر!

عیسی آل کثیر با وجود آنکه در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان مرکز اضافه شد، نقش مهمی در پیروزیت پرسپولیس داشت، اما تنها یک گل زده در کارنامه مهاجم جنوبی سرخ ها در لیگ بیست ودوم دیده می گردد. لیاندرو پریرا هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و به جز گلزنی در ملاقات با ملوان، در سایر ملاقات ها ناکام در فروپاشی دروازه رقبا بود.

مهدی عبدی هم با کارنامه ای مشابه آل کثیر و پریرا فصل را به انتها برد و تنها یک گل برای پرسپولیس در لیگ بیست ودوم زد. بعد از یورگن لوکادیا که پیش از رسیدن به انتها نیم فصل نخست از جمع سرخ پوشان مرکز جدا شد و تنها در 9 مسابقه پیروز شد 6 گل بزند، شیخ دیاباته برترین مهاجم گلزن پرسپولیس بود؛ به طوری که مهاجم مالیایی پیروز شد 3 گل برای تیمش به ثمر برساند و کارنامه ای بهتر از آل کثیر، عبدی و پریرا و البته پاکدل از خود به جای گذاشت.

یحیی در پی مهاجم شش دانگ

پرسپولیسی ها احتمالاً فعالیت خود در بازار نقل وانتقالات را بعد از انتها کار تیم شان در جام حذفی شروع می نمایند. هر چند که موعد رسمی شروع فعالیت پنجره تابستانی هم بیستم خردادماه است و با توجه به نقاط ضعف تیم پرسپولیس در لیگ بیست ودوم، به نظر می آید که یحیی گل محمدی در وهله اول تمرکز خود را روی جذب یک مهاجم تمام نماینده بگذارد.

آل کثیر و عبدی با پرسپولیس قرارداد دارند، اما احتمال جدایی پریرا و دیاباته وجود دارد و با توجه به افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی، به نظر می رسد که سرخ پوشان مرکز به سراغ جذب مهاجم خارجی خواهند رفت. پرسپولیسی ها بعد از جذب پیروز یورگن لوکادیا، ناکام در خرید مهاجم تمام نماینده پیروز خارجی بودند و احتمالاً یحیی گل محمدی همه کوشش خود را در بازار تابستانه خواهد نمود تا بتواند به سراغ جذب بازیکنی مشابه لوکادیا برود.

گل محمدی اگر بخواهد به سراغ جذب مهاجم داخلی برود، در بازار نقل وانتقالات تابستانه تنها مهاجم بدون قرارداد محمد عباس زاده است؛ مهاجمی که فصل نسبتاً پیروزی را در تراکتور گذراند و حالا با توجه به اتمام قراردادش با قرمزپوشان تبریزی، آینده این مهاجم باتجربه مبهم است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2281

به "هدف اول پرسپولیس در بازار تابستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اول پرسپولیس در بازار تابستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید