هنوز به صورت واقعی گردشگری مالی در استان مازندران نداریم

به گزارش مجله عکس، استاندار مازندران با اشاره به اینکه هنوز به صورت واقعی گردشگری مالی در استان نداریم، گفت: به صورت غیرمستقیم از قبل سفر گردشگران در سال بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان عاید مردم استان می گردد.

هنوز به صورت واقعی گردشگری مالی در استان مازندران نداریم

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم  بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از تنکابن، ربیع فلاح جلودار امشب در جمع تجار و فعالان مالی غرب مازندران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، گفت: آمایش سرزمینی غرب مازندران باید با توجه به این خطه اجرایی و در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: قوانین مورد اجرا در حوزه اراضی کشاورزی و گردشگری شرق و غرب مازندران با یکدیگر قابلیت اجرایی ندارد و باید با ملاحظاتی انجام گردد.

استاندار مازندران با تاکید بر تقویت توامان اقتصاد کشاورزی و گردشگری در غرب مازندران، توضیح داد: با اعطای تسهیلات به این حوزه باید در زمینه احداث گلخانه های بزرگ در غرب مازندران اقدام کنیم.

وی بیان نمود: باید از اختیارات خود در استان جهت تسریع در برطرف مشکل مردم اقدام کنیم و فعالان مالی را بی جهت اسیر بروکراسی های اداری نکنیم.

استاندار مازندران با اشاره به وقوع سرمای اخیر ماه گذشته در استان از پیگیری وزیر ارتباطات برای مطرح کردن سریع موضوع در دولت قدردانی کرد و اضافه کرد: دولت کوشش دارد تا مسائل صاحبان فراوری را در اسرع وقت برطرف کند.

وی با تاکید بر ارتقا رقابت پذیری در فراوری محصولات فعالان مالی، گفت: باید فرهنگ فراوری صادرات گرا و کیفی محور مدنظر صادرکنندگان و فراوریکنندگان قرار گیرد.

فلاح با اشاره به سرمایه گذاری بالای بخش خصوصی در احداث پایانه گل و گیاه غرب مازندران، توضیح داد: با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی باید دولت نیز حمایت های بیشتری در این زمینه صورت دهد.

فلاح با بیان اینکه صنایع سورتینگ مرکبات در مازندران باید تقویت گردد و تحقیقات کشاورزی در این زمینه بیشتر گردد، گفت: سرما و برف از زمستان به پاییز رسیده و تغییرات آب و هوایی امری جدی بوده که باید در زمینه مدیریت حوادث جدیت بیشتری داشته باشیم.

وی از فعال شدن 200 واحد فراوریی مشکل دار و راکد در استان به وسیله اعتبارات ستاد تسهیل واحدهای فراوریی اطلاع داد و گفت: بانکها باید از بانک محوری دوری نموده و دغدغه برطرف مسائل فراوریکنندگان را داشته باشند.

فلاح با اشاره به اینکه هنوز به صورت واقعی گردشگری مالی در استان نداریم، اضافه کرد: به صورت غیرمستقیم از قبل سفر گردشگران در سال بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان عاید مردم استان می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 821

به "هنوز به صورت واقعی گردشگری مالی در استان مازندران نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز به صورت واقعی گردشگری مالی در استان مازندران نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید