هنگام پور: از پشت کوه برای مربیگری نیامده ام، دنیا به ما می خندد

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: اگر فیلم خطا در دیدار امروز را در فضای مجازی منتشر کنیم همه دنیا به ما می خندد که چطور خطای رانینگ گرفته نشد.

هنگام پور: از پشت کوه برای مربیگری نیامده ام، دنیا به ما می خندد

به گزارش خبرنگاران، رضا هنگام پور، در مورد شکست 96 بر 67 تیمش مقابل شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال گفت: بازی را خیلی بد شروع کردیم. حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و روی سیستم گل نخوردیم بلکه بازیکنان شیمیدر خیلی خوب خودشان را در حمله پیدا کردند. آنها شوت های 3 امتیازی خوبی به سبد ما زدند و اختلاف در همان کوارتر اول زیاد شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ادامه داد: در کوارترهای دوم و سوم، بازی بهتری ارائه کردیم و توانستیم بازی را به دست بگیریم ولی اختلاف ایجاد شده برای تیم ما قابل بازگشت نبود. شیمیدر تیمی بزرگ و حرفه ای است.

هنگام پور گفت: تاکید ما مهار بازیکنان شوت زن حریف بود ولی بعضی موارد بیش از اندازه پوشش می دادیم و از پاس های حریف غافل می شدیم. این بازی، روز خوب عماد سلمانی بود و حتی شوت های 3 امتیازی نامتعادل او هم وارد سبد ما می شد.

وی شرح داد: باید تمرکز بیشتری روی دفاع داشته باشیم. سیستم دفاعی ما این طور نیست که تعداد زیادی گل بخوریم. متاسفانه در هنگام مسابقه، تمرکز ما از دفاع روی حمله می رود و این موضوع، همیشه جواب نمی دهد.

هنگام پور در مورد داوری گفت: شاید برای فدراسیون بسکتبال، بعضی از مسابقات اهمیت نداشته باشد ولی برای تک تک تیم ها، این مسابقات اهمیت دارد. در حالی که ما در حال گل خوردن هستیم، کافی است که داور، چند سوت اشتباه بزند. آنگاه فرایند امتیازگیری حریف طوری ادامه پیدا می کند که بازگشت به بازی برای ما غیرممکن می شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: من بسکتبالیست بودم و از پشت کوه برای مربیگری نیامده ام. وقتی خطای رانینگ حریف را به داور تذکر می دادم، او فقط تلاش می کرد ما را ساکت کند. احترام باید دو طرفه باشد نه اینکه اعتراض ما با اخطار پاسخ داده شود. داور برای اشتباه خود را قبول کند. اگر فیلم این خطا را در فضای مجازی منتشر کنیم همه جهان به ما می خندد که چطور خطای رانینگ گرفته نشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1549

به "هنگام پور: از پشت کوه برای مربیگری نیامده ام، دنیا به ما می خندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگام پور: از پشت کوه برای مربیگری نیامده ام، دنیا به ما می خندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید