هوای اصفهان3درجه سردتر می گردد

به گزارش مجله عکس، کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه درجه ای دمای هوا در استان طی 24 ساعت آینده اطلاع داد.

هوای اصفهان3درجه سردتر می گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به آنالیز نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده گفت: آنالیز این نقشه ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در بعد از ظهر امروز است.

وی گفت: بر این اساس در بیشتر منطقه ها استان اصفهان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می گردد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش پراکنده باران در نیمه غربی و شمال استان نیز دور از انتظار نیست، گفت: در گردنه ها نیز کولاک برف و مه آلودگی دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به بازگشت جو پایدار به استان اصفهان از فردا گفت: با افزایش غلظت آلاینده ها در کلانشهر اصفهان و منطقه ها صنعتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در ساعات اولیه روز را خواهیم داشت.

هنرمند در مورد شرایط دمایی استان اصفهان طی 24 ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی میانگین دمای استان بین یک تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین 17 و یک درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گرم ترین و سردترین نقطه استان اصفهان در 24 ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای 18 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و فرودگاه شهید بهشتی با دمای هشت درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2019

به "هوای اصفهان3درجه سردتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای اصفهان3درجه سردتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید