ورود پلیس به کلیپهای جنجالی ، بازنشر درگیریهای قدیمی

به گزارش مجله عکس، رئیس پلیس تهران از ورود پلیس به کلیپ های جنجالی سرقت و درگیری که در شبکه های اجتماعی منتشر می گردد، اطلاع داد.

ورود پلیس به کلیپهای جنجالی ، بازنشر درگیریهای قدیمی

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در تبادل نظر با مهر با اشاره به پخش کلیپ های سرقت و درگیری در فضای مجازی اظهار کرد: با آنالیز های صورت گرفته تنها یک مورد از این کلیپ ها که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به تهران بوده که البته تمامی سارقان و متهمان شناسایی شده اند.

وی اضافه کرد: همان طور که می دانید در فضای مجازی زیاد نمی توان پی به زمان و مکان جرم مرتکب شده بُرد، اما با آنالیز های تخصصی پلیس متوجه شد که بعضی از این کلیپ ها برای زمان گذشته بوده و الان افرادی با اهداف نامشخص در حال انتشار این فیلم ها در شبکه های اجتماعی هستند تا امنیت روانی افراد را بر هم بزنند.

رئیس پلیس پایتخت توضیح داد: جرایم خشن در تهران زیاد نشده است،؛ البته منکر جیب بری و درگیریهای این چنینی هم نمی شویم اما نمی توان بر اساس چند کلیپ که تنها یک مورد آن هم در پایتخت بوده، این برداشت را داشته باشیم که جرایم خشن در پایتخت زیاد شده است.

سردار رحیمی در سرانجام گفت: همان طور که اشاره کردم فرد مالباخته یک ساعت بعد به کلانتری مراجعه کرد و افراد زورگیر در آن کلیپ هم شناسایی شدند و پلیس در حال پیدا کردن مخفیگاه آنها است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1421

به "ورود پلیس به کلیپهای جنجالی ، بازنشر درگیریهای قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پلیس به کلیپهای جنجالی ، بازنشر درگیریهای قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید