ویسی: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی فردا بسیار مهم و حساسی برای مردم آبادان و قائمشهر است و هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند.

ویسی: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالله ویسی پیش از بازی با نساجی در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: قطعا بازی بسیار مهم و حساسی برای مردم آبادان و قائمشهر است و هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند.

وی اضافه کرد: می خواهیم روند رو به رشد خیلی خوب خود را ادامه بدهیم. نساجی هم با حمایت تماشاگرانش می خواهد یک بازی خوب را نمایش بدهد و 3 امتیاز را در خانه حفظ کند. امیدوارم مردم بازی خیلی خوبی ببینند.

سرمربی نفت آبادان درپاسخ به این سوال که با توجه به تساوی رسیدن تیمش مقابل پیکان در دقیقه 96 و کسب یک امتیاز در بازی خانگی آیا روحیه خوبی برای بازی فردا دارند، گفت: هرچند در خانه خودمان یک بازی بسیار خوب انجام دادیم اما یک بر صفر عقب بودیم. البته جنگیدن بچه ها تا دقیقه 97 و به تساوی کشاندن این مسابقه، برای مردم قابل احترام بود. تماشاگران ما را تا دقیقه آخر حمایت کردند که دست شان درد نکند. امیدوارم با این حمایت روز به روز بهتر شویم و طرفداران صنعت نفت را خرسند کنیم.

ویسی درمورد غایبان نفت آبادان مقابل نساجی، گفت: رحیم آلبوغبیش در بازی قبلی مصدوم شد.صادق صادقی هم به دلیل بیماری از ترکیب ما دور مانده است.

وی درمورد برنامه های نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر، توضیح داد: مثل همه تیم ها 3،2 روز استراحت کرده و سپس کارمان را ادامه می دهیم. اردویی در تهران یا اصفهان خواهیم داشت و با برگزاری بازی محبت آمیز تیم را در شرایط مسابقه نگه می داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2320

به "ویسی: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید