پارک بامبو در فروردین 1400 افتتاح می گردد

به گزارش مجله عکس، میل لاهوتی با تاکید بر اینکه در فاز سوم نارنجستان ایجاد می گردد، گفت: در کنار خیابان نیز درختان چنار کاشته می گردد و انتهای پارک نیز سرو شیراز کاشته میگردد.

پارک بامبو در فروردین 1400 افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران گیلان،شهردار چاف و چمخاله نیز با اشاره به اینکه عرصه پارک جنگلی توسکا به صورت اجاره ای از سوی منابع طبیعی واگذار شده، اضافه کرد: در فاز اول پارک جنگلی به بهره برداری رسید و پارک بامبو (نی خیزران) در فاز دوم پروژه همزمان با انتها فروردین به انتها می رسد.

کمیل لاهوتی با تاکید بر اینکه در فاز سوم نارنجستان ایجاد می گردد، اضافه کرد: در کنار خیابان نیز درختان چنار کاشته می گردد و انتهای پارک نیز سرو شیراز کاشته میگردد.

وی از کاشت 3 هزار اصله نارنج در محوطه داخلی پارک اطلاع داد و گفت: پارک 13 هکتاری در طول یکسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.شهردار چاف و چمخاله یادآورشد شد: 5 هزار از فضای 13 هزار هکتاری نیز برای احداث پارک بانوان اختصاص می یابد.

در ادامه اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی عمرانی استانداری گیلان با اشاره به پروژه های مرتبط با حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: اقدامات خوبی در چاف و چمخاله انجام شده که هم میتواند برای شهروندان جذابیت داشته باشند و هم اینکه در حوزه مدیریت شهری یک دستاورد مناسب است که علاوه بر حفظ حریم رودخانه ها شاهد استفاده بهینه از این ظرفیتها نیز باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری بدون حضور و مشارکت مردم پیروز نخواهد بود، اضافه کرد: باید از مشارکت مردم در راستای تحقق اهدافمان استفاده کنیم.وی با اشاره به در پیش بودن نوروز اظهار کرد: مردم گیلان میهمان نواز هستند اما با توجه به شرایط کرونایی سفرهای کمتری خواهیم داشت و از مردم میخواهیم که برای حفظ سلامتی خود از سفرهای غیرضرور پرهیز نمایند.معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان توضیح داد: حوزه مدیریت شهری نسبت به مناسب سازی فضای شهری اقدام کند و نکته ای که بر آن تاکید دارم حفظ محیط زیست و کنترل پسماند است که در کل ایام سال باید جدی گرفته گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1658

به "پارک بامبو در فروردین 1400 افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک بامبو در فروردین 1400 افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید