پارک ویالند استانبول

به گزارش مجله عکس، در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی ترکیه در مجله گردشگری خبرنگاران در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در استانبول آشنا کنیم. این جای دیدنی که پارک ویالند نام دارد یکی از پارک های بسیار منحصر به فرد استانبول می باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

پارک ویالند استانبول

پارک اسفانبول یا پارک ویالند بزرگترین پارک سرگرمیی و شهر بازی استانبول است که در هنگاه افتتاح با نام ویالند مشغول به کار شد اما به تازگی نام این پارک آبی به اسفانبول (isfanbul) تغییر پیدا کرده است.

ویالند در بخش Golden Horn استانبول که قسمت اروپایی این شهر را به دو بخش تبدیل می نماید، واقع شده است. این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد.

مجموعه ویالند استانبول شامل شهربازی ، مرکز خرید ، پارک آبی ، پارک موضوعی یا تم پارک(در پاییز 1393 افتتاح شده) و هتل Vialand Palace Hotel است و در فضایی به وسعت یک میلیون متر مربع بنا شده است. ساخت این مجموعه بزرگ از سپتامبر 2011 آغاز شد و در تاریخ 26 می 2013 درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گشت.

در این پارک اسباب سرگرمی و وسایل بازی فراوانی وجود دارد که میتوان به برخی از آنها اشاره نمود : Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذتقسمت خانوادگی ؛ Rafting Ride یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی ، تونل وحشت ، جت اسکی ، سینما ، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ …

این روزها این پارک به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده و افراد زیادی می خواهند از چند و چون این پارک مطلع شوند در پارک نمادهای که از کشور ترکیه به نمایش گذاشته که یکی از دیدنی های استانبول بشمار می آید و شرایط بازی برای همه سنین محیاست. میتوانید برترین غذاها را در رستورانهای پارک میل نمایید و … قیمت بلیط پارک ویالند استانبول نیز برای بزرگسالان و بچه ها و … متفاوت می باشد ، البته بستگی به ساعات شبانه روز هم قیمت ها متغییر می باشد زیرا پارک به طور شبانه روزی فعالیت میکند. ضمناًً قیمت بلیط ویالند پارک در ماه های گوناگون سال و روزهای مخصوصاً نیز تغییر می نماید. برای مثال بلیط ویالند پارک در اول اردیبهشت سال 1394 ، 84 لیره ترک خواهد بود.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2168

به "پارک ویالند استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ویالند استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید