چشمه علی و بقعه شیخ صدوق و برج طغرل به هم متصل می شوند

به گزارش مجله عکس، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، چشمه علی و بقعه شیخ صدوق و برج طغرل به هم متصل می شوند.

چشمه علی و بقعه شیخ صدوق و برج طغرل به هم متصل می شوند

سید علی یزدی خواه، عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: یک مجموعه فرهنگی و اجتماعی با عنوان ایوان ری از سوی شهرداری تهران در کنار برج طغرل ساخته شده که صدها میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مجموعه فرهنگی و اجتماعی شامل سالن های متعدد اجتماعات، سینمای باز، گالری های متعدد و…است اما هنوز کارهای مربوط به این پروژه تمام نشده و بعضی املاک مسکونی که بین مزار شیخ صدوق و برج طغرل قرار گرفته است، تملک نشده اند و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اگر این مجموعه تکمیل گردد، به یک محیطی برای گردشگری و امور فرهنگی تبدیل می گردد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه مجموعه منفصل از هم در این منطقه داریم اعم از مجموعه تاریخی چشمه علی که هم از سنگ نگاره، هم چشمه و هم موقعیت میراثی برخوردار است و هم بقعه مبارکه شیخ صدوق و سایر بزرگانی که در این منطقه هستند و هم برج طغرل که اگر به هم متصل شوند، می تواند به قطب گردشگری در جنوب تهران و شهرستان ری تبدیل گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2218

به "چشمه علی و بقعه شیخ صدوق و برج طغرل به هم متصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه علی و بقعه شیخ صدوق و برج طغرل به هم متصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید