چشم شیراز به جمال باران روشن شد

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/فارس بارش اولین باران پائیزی، صبح آدینه در شیراز و بخشی از منطقه ها مرکزی استان فارس شروع شد.

چشم شیراز به جمال باران روشن شد

صبح آدینه 14 آبان، بارش نخستین باران پائیزی در شیراز و نقاطی از بخش مرکزی استان فارس، همراه با ورزش باد شدید و کاهش دما شروع شد، اگرچه پیش بینی ها نشان می دهد بارش پراکنده و موقتی است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس پیش از این به خبرنگاران گفته بود: آنالیز نقشه های مرتبط با تغییرات جوی، نشان دهنده احتمال بروز بارندگی های موقت و پراکنده، طی روزهای آدینه و شنبه است.

مهرداد قطره سامانی، از ورود یک سامانه بارشی به استان در اواخر هفته اطلاع داده و گفته بود: اگرچه بارش حاصل از این سامانه موقت و پراکنده است اما احتمال لغزندگی جاده ها پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اعلام نموده بود که این سامانه بارشی که نخستین بارش پاییزی در فارس را رقم خواهد زد، از بامداد روز آدینه 14 آبان فعال می گردد.

او با بیان اینکه این سامانه که منطقه ها شمالی، مرکزی و جنوب شرق فارس را درگیر بارش خواهد نمود، کاهش محسوس دما را هم در پی دارد، افزوده بود: در روز شنبه این سامانه در جنوب شرق استان با بارش های پراکنده همراه با وزش باد شدید فعال خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی فارس از کاهش دما در استان و تداوم آن طی روزهای بعدی اطلاع داد و به کشاورزان توصیه نموده بود که اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت و سرمازدگی زودرس پاییزه به محصولاتشان را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1951

به "چشم شیراز به جمال باران روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم شیراز به جمال باران روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید