چگونه خانه را با شمع تزیین کنیم؟

به گزارش مجله عکس، ایده های کوچک و مقرون به صرفه برای تزیین خانه می تواند فضای خانه را از حالی خشک و سرد به محیطی گرم و دلنشین تبدیل کند. تزیین خانه با شمع . استفاده آن در دکوراسیون یکی از این راه هاست. می توانید با یاری انواع شمع های شیک و جالب تزیینات خاصی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

چگونه خانه را با شمع تزیین کنیم؟

تزیین حمام

اگر از آن دسته هستید که وقت زیادی را در حمام می گذرانید و به دوش در زمان طولانی علاقه دارید در کنارش کوشش کنید فضای حمام را به فضایی آرام بخش تبدیل کنید واز شمع های تزیینی برای تزیین کردن این بخش از خانه بهره ببرید. قرار دادن شمع در فضای حمام باعث می گردد دکوراسیون حمام شما خاص و متفاوت تر به نظر برسد و علاوه بر این شمع ها گرما و روشنی خاصی را به فضای حمام می دهند. در کنار شمع می توانید از گلبرگ های تزیینی هم بهره ببرید.

تزیین کردن اتاق ها

می توانید در اتاق نشیمن یا اتاق خود با شمع فضایی رمانیتک ایجاد کنید. شمع های تزیینی و گلبرگ ها از انواع وسایل مقرون به صرفه و کاربردی در تزیین اتاق نشیمن و اتاق خواب محسوب می شوند و بهتر است به روش های خلاقانه و جالب این وسایل تزیینی در فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب منزل تان قرار داده شوند. یکی از انواع روش ها برای تزیین کردن اتاق نشیمن و اتاق خواب با یاری شمع و گلبرگ چیدن این وسایل تزیینی روی کفپوش اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

دکوراسیون داخلی

می توانید با قرار دادن شمع در جام های زیبا و گلبرگ های تزیینی یا وسایل تزیینی مورد نظر خود پر کنید سپس شمع ها را درون جام ها قرار دهید و جام ها را روی میز و نقاط دلخواه خود بگذارید. تزیین راه پله و تزیین دیوار با شمع یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین منزل با شمع است و شما می توانید شمع های فانتزی و تزیینی و گلبرگ ها را روی راه پله های منزل خود به شیوه ای زیبا بچینید. برای تزیین دیوار اتاق خواب و تزیین دیوار اتاق نشیمن با شمع هم می توانید شمع ها را درون بطری شیشه ای درب داری قرار دهید سپس بطری ها را از دیوار آویزان کنید.

تزیین میز غذا با شمع

امروزه استفاده از شمع روی میز غذا خیلی باب شده اسـت. همان گونه کـه در تعداد زیادی از کافه ها و رستوران ها هم از این ایده استفاده می گردد. درگذشته در سراسر جهان استفاده از این وسیله روشنایی روی میز غذا مرسوم بوده فقط امروزه کاربری اش عوض شده و به اسم یکی از المان های طراحی میز به کار می رود.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1851

به "چگونه خانه را با شمع تزیین کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خانه را با شمع تزیین کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید