کارگاه فراوری ماسک N95 در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش مجله عکس، کارگاه فراوری ماسک N 95 با ظرفیت فراوری روزانه 1000 ماسک، با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

کارگاه فراوری ماسک N95 در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های یکساله کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران و به نقل از دانشگاه سیستان و بلوچستان، غلامرضا رضایی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح کارگاه فراوری ماسک که به همراه سورنا ستاری، معاون علمی فناوری رئیس جمهور برگزار گردید، اظهار کرد: کارگاه ماسک مذکور با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون تومان تجهیزات در یک فضای ایزوله و با رعایت تمامی الزامات بهداشتی و فنی مستقر شده است.

رضایی اضافه کرد: ماسک های فراوری شده مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و پیروز به اخذ گواهی تایید کیفیت از رسمی ترین آزمایشگاه مرجع کیفیت ماسک ایران یعنی سازمان انرژی اتمی ایران شده است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: مهم ترین شاخصه این ماسک ها کیفیت بالا و قیمت تمام شده بسیار پایین آن است که بدون شک نشان دهنده نگاه جامعه محور دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت حل مسائل استان است.

وی توضیح داد: این کارگاه در فاز اول برای 10 نفر اشتغال مستقیم و برای 50 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می نماید.

بازدید از مجتمع فناوری و شرکت های مستقر در مرکز رشد، بازدید از محل احداث سوله کارگاه های تجهیزات برق و انرژی های پایدار و همچنین بازدید از محل پیشنهادی کارگاه های نمونه زنی شرکت های دانش بنیان دانشگاه سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر به این استان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1135

به "کارگاه فراوری ماسک N95 در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه فراوری ماسک N95 در دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید