کارگر: بازار گوشت مرغ با عرضه مرغ منجمد تنظیم می شود ، قیمت تخم مرغ کاهش می یابد

به گزارش مجله عکس، سرپرست دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: با توجه به محدودیت های صادراتی قیمت تخم مرغ در حال کاهش است و اقداماتی از قبیل عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار گوشت مرغ اجرا شده است

کارگر: بازار گوشت مرغ با عرضه مرغ منجمد تنظیم می شود ، قیمت تخم مرغ کاهش می یابد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، کامران کارگر با اشاره به قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی برای مصرف کننده، گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ درب کارخانه 9 هزار و 500 تومان تعیین شده و براین اساس قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده 11 هزار و 500 تومان است.

سرپرست دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تخم مرغ بصورت شانه ای عرضه می شود و هر شانه تخم مرغ وزنی حدود یک کیلو و 700 گرم تا یک کیلو و 800 گرم دارد.

وی با اشاره اعمال محدودیت هایی برای صادرات تخم مرغ، اضافه نمود: در حال حاضر قیمت تخم مرغ در حال کاهش است و حتی به قیمتی کمتر از قیمت مصوب درب کارخانه عرضه می شود.

کارگر در مورد قیمت گوشت مرغ، نیز گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کننده 15 هزار تومان با 5 درصد نوسان تعیین شده بنابراین ممکن است این کالا با 5 درصد بیش از قیمت مصوب نیز عرضه شود.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در مورد گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار وجود ندارد، گفت: از چند هفته پیش عرضه گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 13 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای آغاز شده و عرضه این کالا با قیمت مصوب در راستای تنظیم بازار ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1173

به "کارگر: بازار گوشت مرغ با عرضه مرغ منجمد تنظیم می شود ، قیمت تخم مرغ کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگر: بازار گوشت مرغ با عرضه مرغ منجمد تنظیم می شود ، قیمت تخم مرغ کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید