کشاورزان و دامداران اصفهان محصولات خود را بیمه کنند

به گزارش مجله عکس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کشاورزان و دامداران استان خواست تا هرچه سریع تر نسبت به بیمه کردن محصولات و دام های خود با توجه به احتمال مخاطرات جوی اقدام کنند.

کشاورزان و دامداران اصفهان محصولات خود را بیمه کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش اظهارکرد: هرساله در اوایل بهار انواع مخاطرات جوی شامل سرمازدگی، سیل، آفات نباتی، خشکسالی خساراتی را به کشاورزان و دامداران اصفهان وارد می کند.

وی با بیان این که 23 نوع محصول زراعی، 10 نوع دام، 19 محصول باغی شامل بیمه می شود از کشاورزان و دامداران خواست به صورت الکترونیکی از طریق دفاتر خدمات بیمه ای نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در سال گذشته 91 هزار هکتار محصول کشاورزی، 382 هزار راس دام سنگین، 10 هزار اصله درخت، 27 هزار هکتار باغ، 18 هزار مترمربع گلخانه، 83 میلیون قطعه طیور و 36 هزار هکتار منابع طبیعی در استان بیمه شد.

وی با اشاره به افزایش میزان خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در جهت رودخانه از امروز (15 فروردین) برای تامین آب مورد نیاز کشت غلات در اراضی کشاروزی و شبکه ها و کانال های آبیاری از ساکنان مجاور و کشاورزان مستقر در حاشیه زاینده رود خواست تا برای پیشگیری از وقوع حوادث نسبت به رعایت اصول ایمنی و هشدارهای عوامل میراب توجه کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 941

به "کشاورزان و دامداران اصفهان محصولات خود را بیمه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورزان و دامداران اصفهان محصولات خود را بیمه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید