کشتی آزاد قهرمانی دنیا، نتایج کلی نمایندگان ایران در روز نخست؛ غیبت ایران در فینال

به گزارش مجله عکس، روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا با شانس کسب 3 مدال برنز برای نمایندگان ایران به انتها رسید.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا، نتایج کلی نمایندگان ایران در روز نخست؛ غیبت ایران در فینال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی, مسابقات مقدماتی رقابت های اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا از ظهر امروز (شنبه ساعت 9 به وقت ایران) در شهر بوداپست مجارستان برگزار گردید و در خاتمه پرویز هادی به دیدار رده بندی وزن 125 کیلوگرم راه یافت و محمدباقر یخکشی و حسن یزدانی در اوزان 61 و 86 کیلوگرم به گروه بازنده ها راه پیدا کردند.

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد، وی در دور بعد در مصاف با خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز دنیا از کوبا در حالی که سه ثانیه به خاتمه کشتی مانده بود و از حریف با نتیجه 8 بر 6 پیش بود، با نتیجه 10 بر 8 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. یخکشی ابتدا در این گروه با ایوان گویدا از رومانی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف جوزف کولون از آمریکا می رود. در این وزن بونه رودریگوئز از کوبا و گادجی مراد رشیداف از روسیه به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید، وی در دور دوم مقابل جردن باروز قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا در حالی که با نتیجه 3 بر 3 پیش بود در ثانیه های خاتمهی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و با توجه به باخت 5 بر 5 باروز مقابل سیداکوف روس، حسین خانی از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن زائوربک سیداکوف از روسیه و آوتاندیل کنچادزه از گرجستان در دیدار فینال حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول مقابل دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه 11 بر 6 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. یزدانی در این گروه ابتدا به مصاف حاجی رجب اف از بلاروس می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با یوریسکی توربلانکا کورالتا از کوبا مبارزه می نماید و در صورت شکست این کشتی گیر در دیدار رده بندی به مصاف داورن کوراگلیف از کشور روسیه خواهد رفت. در این وزن دیوید تیلور از آمریکا و فاتح اردین از ترکیه فینالیست شدند.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم مقابل ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس با نتیجه 11 بر 2 به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در یک کشتی حساب شده با نتیجه 3 بر 2 از سد طاها آکگول قهرمان دنیا و المپیک از کشور ترکیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هادی در این مرحله در مقابل گنو پتریاشویلی قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه 13 بر 6 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. ژی وی دنگ از چین و پتریاشویلی از گرجستان به دیدار فینال این وزن راه یافتند.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 68

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، نتایج کلی نمایندگان ایران در روز نخست؛ غیبت ایران در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، نتایج کلی نمایندگان ایران در روز نخست؛ غیبت ایران در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید