کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، صعود 4 کشتی گیر به نیمه نهایی، ابراهیمی حذف شد

به گزارش مجله عکس، سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از دیروز در شهر آلماتی قزاقستان شروع شد و امروز با معین شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به انتها می رسد.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، صعود 4 کشتی گیر به نیمه نهایی، ابراهیمی حذف شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به غیبت الاجامی از عراق به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن و آشو از هند کشتی خواهد گرفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با توجه به غیبت علی الکابی از عراق به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان امیرجان جورایف از تاجیکستان و اولجاس سیرلیبای از قزاقستان می رود.

گفتنی است تیم عراق در این رقابت ها غیبت داشت.

در وزن 82 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می گردد، مهدی ابراهیمی در گروه 2 در کشتی نخست خود مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز دنیا از ازبکستان با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی در مبارزه بعد نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل کالیدین آسیکیف از قرقیزستان مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل مردان اله یاروف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر به فزونی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن می رود.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آزات سادیکوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده روسلان تساریف از قرقیزستان و محمود بخشیلوف از ازبکستان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1624

به "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، صعود 4 کشتی گیر به نیمه نهایی، ابراهیمی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، صعود 4 کشتی گیر به نیمه نهایی، ابراهیمی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید