کلید اولیه آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی منتشر شد

به گزارش مجله عکس، کلید اولیه شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی به همراه دفترچه سوالات منتشر شد.

کلید اولیه آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بخش کتبی شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از روز پنجشنبه 11 شهریور ماه با حضور حدود 5 هزار داوطلب در 10 دانشگاه علوم پزشکی به صورت الکترونیک شروع شد، برگزاری این آزمون ها تا روز یکشنبه 14 بر اساس رشته های اعلام شده ادامه دارد.

با توجه به برگزاری بخش کتبی، دفترچه سوالات رشته های برگزار شده به همراه کلید اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

آزمون شفاهی هم تا 14 شهریور بر اساس زمان بندی اعلام شده برای افرادی که حدنصاب لازم را در بخش کتبی به دست آورده اند در مراکز اعلام شده برگزار می گردد.

در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی 4 هزار و 557 نفر شرکت نموده اند. در این دوره تمام داوطلبان در هر دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی (فارغ از نمره مکتسبه در مرحله کتبی) شرکت خواهند کرد.

افرادی که پیروز به کسب 70 درصد از نمره کل آزمون کتبی می شوند (نمره 140 از نمره کل 200) به اسم قبول شده آزمون کتبی دانشنامه تخصصی محسوب و نمره مکتسبه ایشان در مرحله آزمون شفاهی مورد احتساب قرار خواهد گرفت.

تمامی داوطلبان مراحل کتبی- شفاهی آزمون دانشنامه تخصصی و هم تمام افرادی که در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دوره های گذشته قبول شده اند، (چنانچه بیش از 5 سال از قبولی آزمون کتبی آنان سپری نشده باشد)، می توانند با رعایت ضوابط در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی (KFP /PMP / OSCE /MMI) شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1817

به "کلید اولیه آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید اولیه آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید