کمبود 22 قلم دارو در لرستان وجود دارد

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کمبود 22 قلم دارو در استان وجود دارد.

کمبود 22 قلم دارو در لرستان وجود دارد

محمدرضا نیکبخت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در لرستان پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان بوده که این مهم سبب جذب پزشکان متخصص در استان شده است.

وی با بیان اینکه سال جاری پیروز شدیم 86 پزشک متخصص را در استان جذب کنیم، ادامه داد: تا سال 99 مشکل کمبود پزشکان متخصص استان مرتفع خواهد شد.

نیکبخت به میزان ورودی و خروجی پزشکان متخصص در استان اشاره نمود و گفت: تعداد ورودی پزشکان متخصص نسبت به خروجی از استان 20 تا 25 نفر بیشتر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بسیاری از پزشکان متخصص استان در کلینیک های دولتی به مردم خدمات ارائه می نمایند، توضیح داد: خوشبختانه استان از نظر نیروی پزشک متخصص از شرایط مطلوبی برخوردار است و نیازی نیست مردم برای درمان خود به کلانشهرها مراجعه و هزینه های دوچندان را متحمل شوند.

نیکبخت در ادامه با اشاره به کمبود دارو در استان گفت: کمبود 22 قلم دارو در استان وجود داردکه 18 قلم آن کشوری است و معاونت غذا و داروی دانشگاه باید پیگیر باشد چهار قلم باقی مانده را برای استان تامین کند.

رئیس دانشگاه از راه اندازی داروخانه محله پشت بازار خرم آباد خبرداد و اضافه کرد: معاون غذا و دارو همکاری لازم را داشته و در کمیسیون مربوطه برای صدور مجوز داروخانه محله پشت بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: برای ایجاد داروخانه متقاضیانی وجود دارد که ضرورت دارد پیگیری های لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 794

به "کمبود 22 قلم دارو در لرستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود 22 قلم دارو در لرستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید