کمپ فیل های Maesa در چیانگ مای، تجربه دلنشین در شمال تایلند

به گزارش مجله عکس، کمپ فیل های Maesa در سی کیلومتری شهر چیانگ مای، تایلند واقع شده است و یکی از زیباترین تجربه های گردشگران است. همراه خبرنگاران باشید تا گزارش اختصاصی از این کمپ فیل را مشاهده کنید.

کمپ فیل های Maesa در چیانگ مای، تجربه دلنشین در شمال تایلند

با تور تایلند ارزان به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بی جهت نیست، چیانگ مای را رز شمال تایلند می نامند. در این شهر هر تفریحی برای هر سنی وجود دارد. یکی از اصلی ترین دیدنی های چیانگ مای، کمپ های فیلی است که در خارج شهر واقع شده اند. فاصله آن ها از شهر با اتوموبیل 30 دقیقه است. کمپ فیل های Maesa بزرگترین آن ها است که بیش از 80 فیل تربیت شده در آنجا حفظ و نگهداری می گردد. هر روز ساعت 9 صبح نمایش های مختلف فیل ها در این کمپ اجرا می گردد. علاوه بر این، در این کمپ، بسیاری از گردشگران می توانند یک یا چند روز در اقامت گاه های ویژه ای که تعبیه شده، ساکن شوند تا تجربه زندگی با این فیل های دوست داشتنی را داشته باشند.

در این سفر که همراه نهاد گردشگری تایلند (TAT) در ایران و نماینده هواپیمایی تای ایرویز به چیانگ مای آمده بودم، به دیدنی های شهر سر زدیم. به نظر من جالب ترین دیدنی این سفر کمپ فیل های Maesa بود.

پیش از هر چیز، شما را به دیدن گزارش ویدیویی خبرنگاران از کمپ فیل Maesa دعوت می کنم.

دانلود ویدیو 720p | تماشا از یوتیوب

غذا دادن به فیل ها

اولین تجربه همه گردشگران غذا دادن به فیل ها است که بسیار لذت بخش است. از ساعت 9 صبح به مدت نیم ساعت همه می توانند به فیل ها غذا بدهند. فیل ها فوق العاده موجودات باهوشی هستند. اگر به آن ها انعام دهید بلافاصله تشکر می نماید و آن را به فیلبان می دهد. گرچه آن ها تربیت شده اند اما به صورت کلی از هوش و ذکاوت بالایی بهره مند هستند.

حمام کردن فیل ها در معرض گردشگران

یکی دیگر از هیجانات این کمپ شست و شوی فیل ها توسط فیلبانان بود. فیل ها با حرکات با مزه حین شست و شو گردشگران را مشغول نموده بودند. حمام کردن فیل ها هر روز انجام می گردد.

شست و شوی فیل ها به صورت گروهی انجام شد و حدودا نیم ساعت زمان برد تا همه فیل ها شسته شوند.

نمایش های مختلف فیل ها

هوش بالا، حافظه بسیار قوی و رفتار مهربان فیل ها با گردشگران سه تعیینه اصلی فیل های کمپ Maesa و قطعا دیگر کمپ های اطراف آن هستند. آن طور که تعیین بود این فیل ها از کودکی تحت تعلیم و تربیت واقع شده بودند و هر کدام از آن ها مهارت ویژه ای داشتند. مهارت هایی مثل فوتبال بازی کردن، نقاشی روی بوم کشیدن، دارت بازی کردن و حرکات مختلف با مزه انجام دادن.

هر کدام از این ها نمایش های 10 تا 30 دقیقه ای طول می کشید.

نمایش اول: تعظیم کردن کردن

دسته دسته فیل ها می امدند و به فیلبانان و حتی تماشاچیان که دور تا دور چایگاه مخصوص نشسته بودند، تعظیم می کردند و حرکات جالب دیگر که در ویدیوی بالا مشاهده کردید، انجام می دادند.

نمایش دوم: بازی فوتبال

در این نمایش فیل ها دو دسته می شدند و به صورت گروهی فوتبال بازی می کردند. نکته جالب این نمایش این بود که اگر گاهی هیچ کدام از دو تیم پیروز به گل زنی نمی شدند با زیرکی توپ را از فاصله کمتر از یک متری هدف، وارد دروازه می کردند که این خود بسیار مفرح و دوست داشتنی بود و باعث نشاط تماشاچی ها می شد.

نمایش سوم: نقاشی کشیدن

در این نمایش فیل ها به صورت باور نکردنی روی بوم مناظر زیبا خلق می کردند. 5 فیل در صندلی مخصوص با رنگ روغن و قلمو روی بوم نقاشی می کشیدند.

بعد از اتمام نقاشی فیل ها، اثر هنری آن ها را به فروش می رساندند. چیزی معادل 30 تا 70 هزار تومن آثار را بسته به زحمتی که فیل کشیده است، می فروختند.

نمایش چهارم: بازی دارت

در این قسمت یکی از تماشاگران در مقابل یکی از فیل ها قرار می گیرد تا با هم مسابقه دارت دهند. جالب است بدانید کمتر کسی می تواند در این قسمت فیل ها را شکست دهد. آن روز هم تماشاچیِ حریف، مغلوب فیل زیرک و باهوش شد.

در گزارش های بعدی من از شهر زیبای چیانگ مای، دیدنی های زیبای دیگری از بهشت شمال تایلند خواهید دید. لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید.

منبع: کجارو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 440

به "کمپ فیل های Maesa در چیانگ مای، تجربه دلنشین در شمال تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ فیل های Maesa در چیانگ مای، تجربه دلنشین در شمال تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید