گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای شهریور 1400 منتشر شد

به گزارش مجله عکس، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی موردتأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها در کشور را برعهده دارد. این شرکت نتایج این ارزشیابی را ضمن مقایسه با اهداف کیفی تعیین شده برای هر خودرو، بر اساس جدول سطوح کیفیت و حدود مجاز مصوب نیز موردتجزیه و تحلیل قرار می دهد.

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای شهریور 1400 منتشر شد

در این گزارش فاکتور میزان رضایتمندی مشتریان از خودروها در بازه زمانی 3 ماه پس از تحویل هم گنجانده شده است. بر این اساس رده بندی کیفی خودروها علاوه بر ارزیابی عادی گذشته، به میزان رضایتمندی مشتریان هم وابسته شده است. گزارشی را که از این بررسی حاصل می شود، هر ماه به وزارت صمت ارائه می کند. فرآیند ارزشیابی کیفی خودروها به منظور آگاهی از تمام ایرادات موجود در خودرو به وسیله هدایت آدیت به کشف عیوب عملکردی و تأثیر حداکثری ایرادات ایمنی طراحی شده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل های موجود، خودروهای داخلی را در 5 دسته قیمتی موردبررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان بین 1 تا 5 ستاره کیفی را به آنها اختصاص می دهد. هدف اصلی از این گزارش ارتقا کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازها است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک ـ بخش وانت

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک ـ بخش سواری

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2137

به "گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای شهریور 1400 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای شهریور 1400 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید