10 خانه زمستانی شگفت انگیز

به گزارش مجله عکس، می‌خواهید تجربه تعطیلات آخر زمستان را داشته باشید ؟ به دیدن این خانه‌ها و یا حتی اقامت در یک هتل یخی فکر کنید ! دومی یک انتخاب عالی برای کسانی است که از درجه‌حرارت سرد نمی‌ترسند و مایل به داشتن یک ماجراجویی یخی هستند . این خانه‌های بزرگ زمستانی را بررسی کنید .

10 خانه زمستانی شگفت انگیز

10. Santa Claus ، Lapland ، فنلاند
این روستا وارد مدار قطب شمال می‌شود و میهمانان آن نه تنها یک زمستان واقعی را تجربه می‌کنند بلکه از سانتا کلاوس دیدن می‌کنند . رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف در این روستا وجود دارد ، اما هنوز جاذبه اصلی فرصتی برای گپ زدن و گرفتن عکسی از "سانتا " است .
چرا به آنجا بروی ؟
مکان نهایی برای بازدید از یک تعطیلات خانوادگی . فرودگاه Rovaniemi در فاصله 2 کیلومتری این روستا قرار دارد .
9. هتل Sorrisniva igloo ، آلتا ،
این هتل در شمال نروژ واقع شده‌است و اگر بیش از حد گرم شود ، ممکن است این هتل برای رویایی شما باشد . یکی از انواع هتل به طور کامل از یخ و برف ساخته شده‌است و تجربه‌ای منحصر به فرد ارائه می‌دهد . دمای داخل آن‌ها بین 20 تا 25 درجه فارنهایت ( 4 - 4 و 7 درجه سانتی گراد ) است ، بنابراین مهمانان باید در کیسه‌های خواب گرم و پدهای leather گوزن خود را گرم کنند تا گرم بمانند .
چرا به آنجا بروی ؟
میهمانان با فعالیت‌های بسیار زیادی از جمله موتور سیکلت سیکلت ، شکار با چراغ‌های شمال ، سگ‌های شکاری و چیزهای دیگر تامین می‌شوند . مهمان ‌ها با غذاهای سنتی اسکاندیناوی ، saunas و جعبه‌های داغ فاسد می‌شوند . این هتل همچنین مراسم عروسی زمستانی را ترتیب داده و میزبان رویداده‌ای دیگر است .
8. هتل igloo Village ، Kakslauttanen ، فنلاند
این هتل که توسط پارک ملی " Santa Kekkonen " محاصره شده‌است ، در " Lapland " یافت شده‌است - این هتل در واقع منحصربفرد است . شیشه‌ای مجزا ، حریم خصوصی ، دیدگاه‌های عالی در پشت پنجره‌ها و تجربه انحصاری را ارایه می‌دهند . علاوه بر بازدید از سانتا باربارا ، فعالیت‌های سرگرم‌کننده زیادی وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن انتخاب کنند . برای کاوش در اطراف ، یک سفر اکتشافی با سگ‌های اسکیمو ، گوزن شمالی یا snowmobiles انجام دهید . اسکی روی یخ و اسکی نیز بسیار مشهور هستند . و البته ، زمستان شمال اروپا هم خواهید داشت .
چرا به آنجا بروی ؟
علاوه بر منحصر به فرد ، مناظر دیدنی از نور شمالی باز می‌شوند . این تفریحگاه دارای بزرگ‌ترین سونا - یک تجربه فنلاندی واقعی ، یک نمازخانه برفی و یک نوار یخ است .
7. هتل برفی قطب شمال ، فنلاند
این هتل در مدار قطب شمال پیدا شده‌است و اورورا Borealis را به خود جذب می‌کند . کارکنان وقتی که نور در آسمان دیده می‌شود میهمانان را بیدار می‌کند . این هتل در Rovaniemi پیدا شد و با طبیعت Lappish بکر و زمستان سرد احاطه شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
مکان عالی و رستوران غذاهای قطب شمال را امتحان می‌کنند .
6. Le Village ، فرانسه
این هتل در Avoriaz - یک پیست اسکی معروف پیدا شد - هتل یخی درست کنار بالابر اسکی قرار دارد . مهمان‌ها برای پیاده‌روی ، شام و صبحانه ، یک تور پیاده‌روی پا پا را پیشنهاد می‌کنند . آن‌ها در اتاق‌خواب‌ها و اتاق‌های خواب قطبی اقامت دارند و برای اطمینان از استراحت شبانه گرم و گرم استراحت، کیسه‌های خواب قطبی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
تجربه نهایی زمستان در این پیست اسکی بزرگ و هتل که میهمانان را با غذاهای عالی و نوشیدنی‌های گرم از بین می‌برد ، فراهم شده‌است .
5. قلعه برفی ، فنلاند
بزرگ‌ترین قلعه برفی در جهان یک نمازخانه ، یک رستوران و یک هتل است. بلندترین برج‌های آن به ارتفاع 20 متر می‌رسند در حالی که دیواره‌ای آن 1000 متر طول دارد. مجسمه‌های یخ و برف با چراغ‌های رنگارنگ روشن شده‌اند در نتیجه هر دو زوج به دنبال یک سفر زمستانی رمانتیک و همچنین خانواده‌هایی با هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
این قلعه علاوه بر کار هنری زیبا ، گستره‌ای از سرگرمی را برای میهمانان خود فراهم می‌آورد - از زمین ماجراجویی برای تا اپرا ، تئاتر و اعداد برای بزرگ‌ترها .
4. Iglu - Dorf Gstaad ، سوییس
ویژگی‌های هتل igloo jacuzzi ، که در یخ جای گرفته‌اند ! این وعده یک استراحت گرم و هیجان‌انگیز را پس از یک روز طولانی در خارج از اسکی یا ورزش همگانی می‌دهد . هر اتاق‌خواب متفاوت است و از دوتا شش نفر جا می‌گیرد . این هتل در Eggli - یک پیست اسکی محبوب و محبوب پیدا شده‌است که همه نوع فعالیت‌ها و امکانات در فضای باز را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
کیفیت سو یس حتی را هم ناامید نمی‌کند . رستوران هتل خدمات عالی و تخصص‌های خوش‌مزه را ارائه می‌دهد .
3. هتل برفی Kirkenes ، نروژ
از یک تکنیک منحصر به فرد برای ساخت هتل استفاده کردند : آن‌ها از یخ از دریاچه نزدیک استفاده کردند ، که پس از آن روز به روز در حال رشد است ! این هتل یک گوزن شمالی دوست‌داشتنی دارد که وقتی وارد خانه می‌شوند با میهمانان پذیرایی می‌کند و خوشامد می‌گوید . هر اتاق منحصر به فرد و هنرمندانه است ، در حالی که icebar واقعا ً جالب و باسن است .
چرا به آنجا بروی ؟
اتاق‌های زیبا راحت و راحت هستند . طبیعت دست‌نخورده در اطراف آن انواعی از فعالیت‌ها از جمله ماهی گیری را فراهم می‌کند .
2. هتل یخی ، Jukkasjarvi ، سوئد
نزدیک به مدار قطب شمال ، هتلی از یخ و برف وجود دارد . این هتل در ابتدا در سال 1989 تاسیس شد و در بین ماجراجویان رواج یافت - خانه مانند یک خانه افسانه‌ای است که برای ملکه یخ ساخته شده‌است . مجسمه‌های یخی توسط هنرمندان ساخته شده‌اند و بدین ترتیب یک تجربه واقعا ً زیبایی‌شناختی ارائه می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
هر فنر این هتل ذوب می‌شود ، بنابراین همه هنرمندان زمستانی از هم شروع می‌کنند .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 9

به "10 خانه زمستانی شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خانه زمستانی شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید