21 داعشی در سوریه کشته شدند

به گزارش مجله عکس، دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه از به هلاکت رسیدن 21 داعشی در سوریه طی 24 ساعت گذشته در پی بمباران مواضع این گروه از سوی جنگنده های روسی اطلاع داد.

21 داعشی در سوریه کشته شدند

این دیده بان روز شنبه با اشاره اینکه جنگنده های روسیه طی 24 ساعت گذشته 130 بار به پایگاههای داعش در سوریه حمله کردند، اضافه نمود: در این حملات که در مثلث حلب - حماه - الرقه و صحراهای دیرالزور و حمص برگزار گردید، آمار کشته های نیروهای تروریستی داعش به 21 نفر افزایش یافت.

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه توضیح داد که روس ها با خطر عظیم داعش روبرو شده اند و مجبورند دهها حمله نظامی را انجام دهند تا بتوانند بعضی از نیروهای داعش که در مناطق وسیعی از بیابان های سوریه پراکنده شده اند را از بین ببرند.

بر اساس این گزارش ، گروه تروریستی داعش از 24 مارس 2019 تا به امروز یک هزار و 323 نفر از نیروهای نظام سوریه و شبه نظامیان وفادار به آن ها از ملیت های مختلف را به قتل رسانده است و همه آن ها در جریان حملات، بمب گذاری ها و کمین های داعش در غرب فرات، صحرای دیر الزور، رقه، حمص و السویداء کشته شده اند.

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه همچنین به کشته شدن چهار غیرنظامی شاغل در میادین گازی و 11 چوپان، یک زن، یک دختر و 2 مرد در پی حملات داعش اشاره نمود و اضافه نمود: طی این مدت 754 نفر از نیروهای داعش در جریان حملات، بمباران و هدف قرار دادن آن ها توسط نیروهای دولت سوریه و نیروهای وفادار به آن کشته شده اند.

به تازگی نگرانی ها در زمینه بازسازی ساختار داعش از سوی آمریکا با یاری همپیمانان منطقه ای این کشور در سایه تحرک های مشکوک آمریکایی در مرز سوریه و عراق، افزایش یافته است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1587

به "21 داعشی در سوریه کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 داعشی در سوریه کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید