3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است

به گزارش مجله عکس، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بر اثر کولاک شدید سه محور ارتباطی استان در منطقه جنوب همچنان مسدود است.

3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به کولاک شدید در منطقه جنوب استان گفت: در حال حاضر به علت وزش باد در محور های ارتباطی جنوب استان با کولاک روبرو هستیم و کولاک موجب شده است محور های مهاباد - بوکان، مهاباد - پیرانشهر و نیز محور تکاب - ایرانخواه مسدود باشد.

شکری با اشاره به بازگشایی محور ارتباطی مرز تمرچین و نیز تکاب - دندی بیان نمود: هر چند با خروج سامانه بارشی بارش برف قطع شده، ولی به علت کولاک تردد همچنان در محور های ارتباطی استان با تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با توصیه به خودداری از سفر های غیرضرور به خصوص در محور های جنوب استان تاکید نمود: چندین مرتبه طی روز های اخیر راه های ارتباطی مسدود شده به وسیله راهداران بازگشایی شده، اما کولاک شدید در منطقه مجدد موجب مسدود شدن بعضی راه ها می گردد در این راستا توصیه می گردد مردم همچنان از سفر های غیرضرور خودداری نمایند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در زمینه راه های روستایی نیز با وجود بازگشایی چندین مرتبه راه ها به علت کولاک در حال حاضر راه ارتباطی 307 روستا مسدود است و کوشش راهداران برای بازگشایی همچنان ادامه دارد.

بارش برف از روز یکشنبه هفته گذشته در آذربایجان غربی شروع و تا روز آدینه تداوم کرد، بارش برف در استان به بیش از 45 سانتیمتر رسیده و موجب بروز مسائل جدی برای مردم استان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2055

به "3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 محور ارتباطی آذربایجان غربی همچنان مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید