آذربایجان غربی رنگین کمان ادیان و مذاهب است

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، در پیغام استاندار آذربایجان غربی آمده است: فرا رسیدن سالروز فرخنده میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و شروع سال 2019 میلادی را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و موفقیت همه شما عزیزان را از پیشگاه خداوند متعال خواهانم.

آذربایجان غربی رنگین کمان ادیان و مذاهب است

در ادامه افزوده شده است، اکنون که صدای خوش آمدن نگاری نازنین به گوش می رسد، سزاوار است خانه و جانمان را مزین و متبرک به پذیرش انفاس قدسی بشارت دهنده رحمت الهی نموده و با تاسی از فرامین نجات بخش آن منادی مقرب ، چنین مناسبت خجسته ایی را ، چون عیدی بزرگ گرامی بداریم.

شهریاری در ادامه آورده است، جای خوشبختی است که استان آذربایجان غربی در دنیا چون رنگین کمانی زیبا، به محل شکل گیری تمدن و زندگی آسوده پیروان ادیان الهی از جمله اسلام و مسیحیت که دارای نژاد، مذهب و قومیت های مختلف می باشند شناخته می گردد.

در پیغام استاندار آذربایجان غربی همچنین آمده است، شکی نیست با پیروی از آموزه های اصیل پیغامبران و پیشوایان دینی و همچنین بهره مندی از ظرفیت مدارای توده مردم واهتمام دلسوزانه فرهیختگان، می توان به ره آورد شگرف فرهنگی - اجتماعی چنین جامعه متکثر به عنوان فرصتی مغتنم و موهبتی الهی امیدواربود، خدشه به این فرصت و موهبت، دقیقا همان چیزی است که مورد طمع و هدف بدخواهان و دشمنان دین و کشور نیز هست.

در ادامه پیغام شهریاری آمده است، بنابراین بر همه ما فرض است که در حفظ و نگهداری این میراث گرانبهای معنوی کوشا بوده و بر غنای آن بیافزائیم . در این باره سخنی زیبا و شیرینی که در انجیل آمده است می تواند سرمشق زندگی همه انسانهای خیرخواه باشد آنگاه که خداوند می فرماید: همسایه خویش را همچون جان خویش دوست بدارید

استاندار آذربایجان غربی تاکید نموده است، در انتها یاد و خاطره همه شهیدان و جانبازان والامقام جامعه مسیحیان آذربایجان غربی و خانواده محترم آنان و همچنین مسیحیان هم استانی را که اکنون در سایر شهرهای ایران و یا کشورهای دیگر زندگی می نمایند گرامی می داریم .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 111

به "آذربایجان غربی رنگین کمان ادیان و مذاهب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی رنگین کمان ادیان و مذاهب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید