آرش رضاوند: امیدوارم غیبت ترابی را در نیم فصل دوم احساس نکنیم، نمی خواهیم بازنده از رشت برگردیم

به گزارش مجله عکس، آرش رضاوند، هافبک بازیساز تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل داماش گیلانیان بازی سختی در پیش داریم، ولی نمی خواهیم بازنده از رشت برگردیم.

آرش رضاوند: امیدوارم غیبت ترابی را در نیم فصل دوم احساس نکنیم، نمی خواهیم بازنده از رشت برگردیم

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به بازی تیمش برابر داماش گیلانیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما بازی سختی در رشت خواهیم داشت، به ویژه اینکه بازی در چمن مصنوعی برگزار می گردد و این کار ما را سخت خواهد نمود. داماش تیمی سخت کوش و باانگیزه است که تیم های خوبی را در مراحل قبلی حذف نموده است. کار ما در این بازی آسان نیست، ولی حالا که به نیمه نهایی آمده ایم، به هیچ عنوان نمی خواهیم که بازنده از رشت برگردیم. هدف ما قهرمانی است و امیدوارم با شکست دادن داماش به فینال برسیم.

وی در مورد اینکه سایپا هنوز بازیکنان لازم را برای رفع کردن نقاط ضعفش جذب ننموده است، تأکید کرد: اینکه تیم ما چه بازیکنانی را جذب می نماید به تصمیم کادر فنی مربوط می گردد و من نمی توانم در این مورد صحبت کنم. فقط این را بگویم که تیم ما شرایط خوبی دارد و قطعاً در نیم فصل دوم نتایج خوبی خواهیم گرفت. البته نیم فصل سختی در انتظار ماست و در لیگ قهرمانان هم باید از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی مهدی ترابی به سایپا ضربه نخواهد زد، گفت: ترابی در تیم ما یک بازیکن تأثیرگذار بود که غیبت او می تواند عملکردمان را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ما بازیکنان خوبی داریم که می توانیم روی آنها حساب کنیم تا جای مهدی را پر نمایند. امیدوارم غیبت ترابی را در نیم فصل دوم احساس نکنیم.

رضاوند در مورد اینکه آیا مسائل اقتصادی بازیکنان سایپا رفع شده است یا خیر، مطرح نمود: ما فقط 30 درصد از مبالغ قراردادمان را گرفته ایم و مسائل اقتصادی هنوز رفع نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 131

به "آرش رضاوند: امیدوارم غیبت ترابی را در نیم فصل دوم احساس نکنیم، نمی خواهیم بازنده از رشت برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرش رضاوند: امیدوارم غیبت ترابی را در نیم فصل دوم احساس نکنیم، نمی خواهیم بازنده از رشت برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید