ارسال یاری های غیر نقدی گروه های جهادی منتظران ظهور به مناطق سیل زده ، گروه پزشکی یک بهمن اعزام می شوند

به گزارش مجله عکس، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور گفت: یاری های جمع آوری شده غیر نقدی مردمی از سوی گروه جهادی منتظران ظهور امروز به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

ارسال یاری های غیر نقدی گروه های جهادی منتظران ظهور به مناطق سیل زده ، گروه پزشکی یک بهمن اعزام می شوند

عادلی، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره فعالیت این گروه جهادی در یاری رسانی به مناطق سیل زده گفت: یاری های نقدی و غیری نقدی توسط گروه جهادی منتظران ظهور جمع آوری شده که یاری غیر نقدی، شامل مواد غذایی و پتو و موکت و... به ارزش 50 میلیون ریال امروز به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی اضافه نمود: همچنین گروه درمانی 10 نفرده نیز به شرط مهیا شدن فضای استان سه شنبه به این مناطق اعزام می شوند و به مدت 4 روز خدمات درمانی را ارائه خواهند داد.

عادلی اضافه نمود: بعد از فروکش کردن سیل و آماده شدن راهها، 12 بهمن همزمان با شروع دهه فجر، گروه عمرانی و فرهنگی و در صورت لزوم گروه درمانی مجددا به این مناطق اعزام می شوند.

وی یادآور شد:همچنین دومین محموله یاری های غیر نقدی نیز در دهه فجر به مناطق سیل زده ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 732

به "ارسال یاری های غیر نقدی گروه های جهادی منتظران ظهور به مناطق سیل زده ، گروه پزشکی یک بهمن اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یاری های غیر نقدی گروه های جهادی منتظران ظهور به مناطق سیل زده ، گروه پزشکی یک بهمن اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید