افتتاح پارک 5 هکتاری اردیبهشت در شهرک شهید رجایی مشهد

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/خراسان رضوی پارک 5 هکتاری اردیبهشت در شهرک شهید رجایی مشهد با اعتبار 33 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح پارک 5 هکتاری اردیبهشت در شهرک شهید رجایی مشهد

خلیل الله کاظمی در آیین بهره برداری از بوستان اردیبهشت، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستیم در فاصله زمانی 180 روزه پروژه مربوط به پارک 5 هکتاری مهریز را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در دو سال و نیم گذشته حجم پروژه قابل توجهی در منطقه شهرک های شهید رجایی و باهنر صورت گرفته است. از عمده این پروژه ها می توان به اتصال جاده طرق به شهرک طرق و جاده محمدآباد اشاره نمود.بعلاوه در فاصله زمانی بسیار کمی مجموعه شهرک شهید باهنر را به وسیله خیابان شهید بسکابادی از بن بست در آوردیم.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: همزمان بهسازی و بازسازی مربوط به آیلند وسط و دو طبقه کردن خیابان حر -حدفاصل شهرک شهید رجایی و شهید باهنر- هم صورت گرفت. بعلاوه با ایجاد تقاطع شهید هریری دسترسی شهرک شهید رجایی و باهنر به حرم هم به سهولت انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظمی افزود: لازم به ذکر است که اعتبار این پروژه 33 میلیارد تومان بوده است. این پارک مجهز به زمین فوتبال، جهت دوچرخه، زمین بازی بچه ها، سالن مطالعه و... بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1784

به "افتتاح پارک 5 هکتاری اردیبهشت در شهرک شهید رجایی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پارک 5 هکتاری اردیبهشت در شهرک شهید رجایی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید