افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت به منظور حمایت قضایی از فراوری در استان هرمزگان

به گزارش مجله عکس، رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: به منظور حمایت قضایی از فراوری در این استان ، کلینیک داوری خانه صنعت و معدن و تجارت استان هرمزگان افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت به منظور حمایت قضایی از فراوری در استان هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به منظور حمایت قضایی از فراوری در این استان ، کلینیک داوری خانه صنعت و معدن و تجارت استان هرمزگان افتتاح و راه اندازی شد.

علی صالحی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی اجرا شده و بر اساس مفاد سند تحول قضایی به منظور رسیدگی تخصصی به امور و کاهش ارجاع پرونده های قضایی ویژه فعالان مالی به محاکم دادگستری از روش های جایگزین همانند مؤسسات میانجیگری و داوری استفاده خواهد شد.

وی در مورد نقش کلینیک داوری خانه صنعت،معدن و تجارت در جهت حمایت از فراوری هم اظهارداشت : با افتتاح این مرکز در صورتی که فعالیت بخش های فراوریی و صنعتی در استان هرمزگان با مسائل یا اختلافاتی روبرو گردد به یاری افراد خبره در کلینیک داوری خانه صنعت،معدن و تجارت و موسسات میانجیگری به سرعت برای برطرف اختلاف ، اقدام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه ابراز امیدواری کرد، با افتتاح این کلینیک شاهد کاهش پرونده های مربوط به اختلافات واحد های فراوریی و فعالان مالی در محاکم قضایی استان باشیم و گام های مؤثری در جهت رونق فراوری و اشتغال برداشته گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1742

به "افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت به منظور حمایت قضایی از فراوری در استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت به منظور حمایت قضایی از فراوری در استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید