اقدام شما مصداق حق الناس است، سالها برای جبران این اشتباه ضروری است

به گزارش مجله عکس، سرمربی سابق ترامپولین در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص اظهارات دبیر فدراسیون در خصوص برگزار شدن انتخابی پیش از رقابتهای قهرمانی دنیا گفت: من به عنوان یک مربی این درخواست را از فدراسیون دارم که بخشنامه ای که از فدراسیون بابت برگزاری انتخابی تدوین و ارسال شده است منتشر نمایند تا ما هم ببینیم. متاسفانه هیچ بخشنامه ای وجود نداشت و تیم در سکوت خبری اعزام شد. سوال بعد این است که چرا تنها باید یک نفر به این رقابت اعزام می شد در حالی که حداقل سه ژیمناست شرایط نزدیکی با هم داشتند؟

اقدام شما مصداق حق الناس است، سالها برای جبران این اشتباه ضروری است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مربی ترامپولین ادامه داد: با عدم اعزام دو ژیمناست دیگر هم سطح محمد سعید آبادی یعنی امیررضا مسگری از تبریز و محمد مهدی نجفی از مازندران فرصت حضور بعدی نیز از آنها گرفته شد. متاسفانه فدراسیون شانس های بعدی را نیز از این ورزشکاران گرفت.

وی توضیح داد: با وجود اینکه متاسفانه ژیمناست اعزامی به دلیل استرس و فشاری که در اعزام یک نفره و نبودن دیگر اعضای تیم به وی وارد شد در مسابقات ژاپن قطع برنامه داد فدراسیون چطور امید به کسب سهمیه المپیک دارد؟ این موضوع تضییع حق الناس نسبت به ژیمناستها و مربیانشان است و در واقع حق ترامپولین کشور به خاطر غرض ورزی بعضی ضایع شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این سطح ترامپولین موافق اعزام نمایندگان کشور به رقابتهای دنیای هستید و آیا ما در این مسابقات زنگ تفریح نیستیم؟ گفت: من موافق اعزام ژیمناستها به رقابتهای دنیای هستم حتی اگر در آنجا نتیجه نگیرند. ما زنگ تفریح نیستیم و بارها در رقابتهای مختلف، فدراسیون دنیای از حضور و عملکرد ایرانی ها شگفت زده شده است چرا که آنها می دانند ما امکانات خاصی نداریم و به تازگی هم ترامپولین را شروع نموده ایم.

موسوی ادامه داد: مشکل ما این است که ژیمناستهای ما در دو سال گذشته حتی یک مسابقه درون کشوری اعم از لیگ یا قهرمانی کشور نداشته اند و یکباره به قهرمانی دنیا اعزام می شوند. یعنی هیچ اردوی آماده سازی خارجی یا مسابقاتی در سطوح پایین تر ندیده اند و طبیعی است استرس و عدم آمادگی روی آنها تاثیر بگذارد. امیدوارم در ادامه شرایط تغییر کند و فضای رشد و توسعه این ورزش فراهم گردد.

سرمربی سابق ترامپولین توضیح داد: آیا اگرتیم ملی با دو یا سه ژیمناست در این مسابقات شرکت می کرد اقدامی در راستای حفظ سرمایه های کشور که سالیان سال برای تربیت آنها کشور هزینه داده است نبود؟ و سوال پایانی من این است که اگر در اثر این بی توجهی ژیمناست های خط خورده سرخورده شوند چندسال طول می کشد تا دوباره در سطح بزرگسال با هزینه های این مردم ژیمناست نخبه تربیت گردد؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 604

به "اقدام شما مصداق حق الناس است، سالها برای جبران این اشتباه ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام شما مصداق حق الناس است، سالها برای جبران این اشتباه ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید