تور آلمان ارزان: اینفلوئنسرهای آلمانی ملزم به برچسب زنی محتوای تبلیغاتی شدند

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق رأی دادگاهی عالی در آلمان، اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی که از شرکت ها برای تبلیغ محصولاتشان پول دریافت می نمایند باید پست های حاوی چنین محتوایی را با برچسبی خاص معین نمایند.

تور آلمان ارزان: اینفلوئنسرهای آلمانی ملزم به برچسب زنی محتوای تبلیغاتی شدند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

اینفلوئنسرها هزاران فالوئر دارند و برای تبلیغ کالاها در اینستاگرام مبالغ هنگفتی از شرکت ها دریافت می نمایند.

این رأی دادگاه فدرال آلمان در مورد پرونده 3 اینفلوئنسر اینستاگرامی بود. طبق این رأی اگر اینفلوئنسری از شرکتی دستمزد نگیرد، می تواند بدون برچسب تبلیغات محصول را نشان دهد.

دادگاه در مورد یک اینفلوئنسر گفت که از آنجا که وی برای تبلیغ یک برند مربا پول دریافت نموده باید در این باره شفاف سازی می نموده است. اما دادگاه پرونده های یک مجری تلویزیونی و یک اینفلوئنسر دیگر که درباره یک اسباب بازی پستی منتشر نموده بودند را رد کرد. زیرا آنها پولی از شرکت فراوری نماینده اسباب بازی برای تبلیغ دریافت ننموده بودند. بنابراین مجبور نبودند به پست های خود برچسب تبلیغاتی اضافه نمایند.

سال گذشته اینستاگرام به توافقی با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس (CMA) دست یافت تا با تبلیغات پنهان اینفلوئنسرها درتصاویر و ویدئوهای اینستاگرامی مقابله کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1823

به "تور آلمان ارزان: اینفلوئنسرهای آلمانی ملزم به برچسب زنی محتوای تبلیغاتی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: اینفلوئنسرهای آلمانی ملزم به برچسب زنی محتوای تبلیغاتی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید