بازدید مشترک ادارات نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان

به گزارش مجله عکس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از بازدید رستوران ها، هتل ها و تاسیسات با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و صنعت معدن تجارت در این استان اطلاع داد.

بازدید مشترک ادارات نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم  بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر، مدیرکل این اداره گفت: در این بازدید شرایط سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، شرایط کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و غیره توسط کارشناسان حاضر مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد و برای برطرف اشکالات، تذکراتی به متصدیان واحدها داده شد.

او اضافه نمود: در این بازدیدها و بازرسی ها ضمن تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و کنترل قیمت غذا برای گردشگران و همچنین حفظ سلامت مسافران برای جلوگیری از ویروس کرونا اعلام شد که وسایل بهداشتی از قبیل موادضدعفونی کننده در دسترس مشتریان قرار گیرد.

مالمیر گفت: با عنایت به شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین نزدیکی نوروز و حجم بالای سفرهای هموطنان در این ایام، کوشش خواهد شد در بازه زمانی به جامانده تا آغاز سال جدید، نسبت به برطرف ایرادها در واحدهای تحت پوشش با جدیت پیگیری و اقدام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 843

به "بازدید مشترک ادارات نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مشترک ادارات نظارتی از تاسیسات گردشگری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید