ببینید؛ ویدیوی نو دوال سنس ادج به ساخت این دسته حرفه ای می پردازد

به گزارش مجله عکس، کمپانی سونی در ویدیویی که به تازگی منتشر نموده است، اطلاعاتی در خصوص نحوه طراحی دسته دوال سنس ادج (DualSense Edge) پلی استیشن 5 برای علاقه مندان به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو اعضای کلیدی تیم سازنده در خصوص طراحی آن و بهبودهایی که روی دسته اجرا شده، صحبت می نمایند.

ببینید؛ ویدیوی نو دوال سنس ادج به ساخت این دسته حرفه ای می پردازد

سونی در مراسم گیمزکام 2022 از این دسته رونمایی کرد و از پیشرفت های مهمی در آن نسبت به دوال سنس معمولی اطلاع داد. دسته های نو از تمام قابلیت های دوال سنس مانند بازخورد لمسی، ماشه های تطبیق پذیر و شتاب سنج و ژیروسکوپ داخلی بهره مند و در عین حال با استفاده از دکمه های پشتی، قابلیت تنظیم ارتفاع ماشه ها، درپوش هایی برای آنالوگ ها و غیره بهبود یافته بود.

حال در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، جزئیات فرآیند طراحی کنترلر توضیح داده شده است. طبق گفته مدیر محصول سونی، توماسا میزونو (Tomomasa Mizuno)، تیم سازنده از خود در خصوص ارزش اصلی یک دسته حرفه ای و موارد استفاده از آن سوال پرسیده است. از طرفی سونی مصاحبه هایی با گیمرهای حرفه ای انجام داده تا بازخوردهایی را از دسته دوال سنس جمع آوری کند.

بعلاوه به گفته ماساهو موریتا (Masaho Morita)، مدیر سخت افزار سونی، نتایج حاصل از این مصاحبه ها باعث آغاز توسعه دوال سنس ادج شد؛ دسته ای با طیف وسیعی از قابلیت ها که از طرفی از فرم اصلی دسته پلی استیشن 5 پیروی می کرد زیرا بسیاری از بازیکنان به ارگونومی دوال سنس اشاره کردند.

دایسوکه کوریهارا (Daisuke Kurihara)، مدیر هنری طراحی سخت افزار سونی، یکی از چالش های طراحی و توسعه دوال سنس ادج را اعمال ویژگی های شخصی سازی اضافی در نمای بیرونی کنترلر می گوید. او می گوید که تیم طراحی باید اطمینان حاصل کند که دسته به راحتی در دست بازیکنان پلی استیشن 5 نیز قرار گیرد. لازم به ذکر است که در طول فرآیند طراحی، تیم سازنده در خصوص شکل درپوش ها، دکمه ها و سایر اجزای کنترل کننده تحقیق می نموده تا بفهمد که چه چیزی برای گیمرها اهمیت بیشتری دارد. در واقع به نظر می رسد که ساعت ها تحقیق و توسعه روی دوال سنس ادج در سونی اجرا شده که منجر به ساخت یک دسته با کیفیت بالا گردد؛ دسته ای که می تواند رقیب Xbox Elite Series 2 مایکروسافت باشد.

دسته دوال سنس ادج در 26 ژانویه 2023 (3 بهمن 1401) با قیمت 199.99 دلار عرضه خواهد شد. این دسته در مقایسه با دوال سنس عمر باتری کمتری دارد اما ویژگی های نو آن می تواند چیزی باشد که بازیکنان را وادار به خرید آن کند.

منبع: VGC

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل God of War: Ragnarok

5,490,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

32,273,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2220

به "ببینید؛ ویدیوی نو دوال سنس ادج به ساخت این دسته حرفه ای می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ ویدیوی نو دوال سنس ادج به ساخت این دسته حرفه ای می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید