برگزاری نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از برگزاری نخستین جشنواره تاکسیرانی در اردیبهشت ماه سال جاری اطلاع داد.

برگزاری نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران

علیرضا قنادان در گفت وگو با شهرنوشت درباره این جشنواره اظهار کرد: جشنواره تاکسیرانی تهران فرصت مغتنمی است برای تجلیل و تقدیر از ناوگان بزرگ پایتخت و تاکسیرانانی که ضمن انجام وظیفه ذاتی خود در جابه جایی شهروندان، با مسافران روزمره خود تعامل بیشتری برقرار نموده و در جهت افزایش رضایت مشتری، اهتمام می ورزند. با برپایی این جشنواره کوشش می کنیم پل ارتباطی قوی تری را میان شهروندان و سازمان تاکسیرانی برقرار نموده و با مشارکت مردم، تاکسیرانان برتر تهران را انتخاب و معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان درباره اهداف مهم این جشنواره نیز گفت: مهم ترین اهدافی که در طول برگزاری این جشنواره دنبال می کنیم شامل بالا بردن سطح فرهنگ کار در شبکه حمل و نقل عمومی و خصوصا ناوگان تاکسیرانی، ترویج الگوی شهروند مشارکت پذیر، تقویت فرهنگ و اخلاق حرفه ای در تاکسیرانان، ارتقا منزلت اجتماعی و شغلی تاکسیرانان و احیا تاکسی به عنوان یک فضای عمومی است.

این جشنواره به مدت یک هفته برگزار می گردد و بر مبنای چند محور اصلی طراحی شده است.

سعید جاسبی، دبیر نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران نیز درباره محورهای این جشنواره توضیحات تکمیلی داد و گفت: پنج محور اصلی جشنواره عبارت است از: تاکسی، مدیریت، نظارت و خدمات، تاکسی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تاکسی، سلامت و حفظ محیط زیست، تاکسی، فرهنگ، هنر و رسانه و تاکسی، علم، فناوری و کارآفرینی. بر اساس برنامه قرار است هر روز از این هفته بر مبنای یکی از این محورها نامگذاری گردد.

به گفته سعید جاسبی نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران از 7 اردیبهشت شروع و مراسم اختتامیه آن آدینه 13 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 170

به "برگزاری نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید