بهره برداری از فاز اول پیست اسکی اوجور سرعین

به گزارش مجله عکس، در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر فاز اول پیست اسکی اوجور سرعین یکی از مرتفع ترین پیستهای اسکی کشور با افتتاح شد.

بهره برداری از فاز اول پیست اسکی اوجور سرعین

به گزارش خبرنگاران اردبیل؛ استاندار اردبیل با اشاره به آغاز فعالیت فاز اول پیست اسکی اوجور این پیست را ظرفیتی مهم برای رونق توریستی در زمستان دانست.

بهنام جو در آیین افتتاح فاز اول پیست اسکی اوجور ضمن قدردانی از سرمایه گذار و مدیران دستگاه های اجرایی در راه اندازی این مکان توریستی و ورزشی، این ظرفیت را در رونق توریستی و کسب و کار در فصل زمستان استان با اهمیت خواند.

وی بیان نمود: با اینکه در نیمه اول سال استان اردبیل حدود هفت میلیون مسافر و توریست را پذیرا بوده، ولی به علت عدم استفاده از پتانسیل ها در راستای توسعه توریستی زمستان، در این فصل توریستی عملا تعطیل می گردد.

استاندار اردبیل با اشاره به وجود 14 الی 15 هزار تخت اقامتی در سرعین، نبود توریست در فصل زمستان را نقیصه توریستی استان اسم کرد و راه اندازی پیست های اسکی را گامی مهم در راستای رونق توریستی زمستان دانست.

بهره برداری از فاز اول پیست اسکی اوجور سرعین

بهنام جو به اجرای چندین طرح توریستی زمستانی و پیست در استان اشاره نمود و از اجرای پیست اسکی در منطقه شابیل و خلخال که سرمایه گذاری آن ها آغاز شده، اطلاع داد.

وی اظهار کرد: اقدام سرمایه گذاران گامی برای رونق توریستی و سوددهی به استان بوده و باید دست سرمایه گذاران را بگیریم.

استاندار اردبیل اضافه نمود: اماکن توریستی در دراز مدت سود ده بوده و بیشترین سود در ابتدای امر از محل ورود مسافران به سایر حوزه های عاید می گردد.

وی با اشاره به رشد سه درصدی صنعتی استان و کسب رتبه اول در صدور پروانه بهره برداری، گفت: سوداوری و اهمیت توریستی کمتر از صنعت نیست، ولی در دراز مدت برای استان سودآوری در پی دارد.

بهنام جو اظهار کرد: پیست اسکی اوجور از جمله اماکن توریستی است که ظرفیت خوبی برای استقبال ازتوریستان خارجی بوده و ضروری است طرح توسعه آن از جمله هتل، مکان آموزشی و رستوران با همکاری دستگاه ها و سرمایه گذار اجرایی گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1740

به "بهره برداری از فاز اول پیست اسکی اوجور سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز اول پیست اسکی اوجور سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید