تعداد جان باختگان حادثه کانکس دزفول به 2 نفر رسید

به گزارش مجله عکس، بخشدار سردشت دزفول گفت: یکی دیگر از حادثه دیدگان آتش سوزی مدرسه کانکسی سردشت دزفول بر اثر جراحات وارده جان باخت.

تعداد جان باختگان حادثه کانکس دزفول به 2 نفر رسید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتاعی خبرنگاران، علی عبدالهی شاه آبادی گفت: امین الیاسی با حدود 15 سال سن یکی دیگر از اهالی منطقه کنگرستان که در حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی سردشت دزفول دچار سوختگی شده بود بر اثر جراحات وارده در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت.

وی ادامه داد: یکی از معلمان حادثه دیده در این آتش سوزی که حدود 80 درصد سوختگی دارد و به خواست خانواده به اصفهان منتقل شده بود، شرایط بهتری دارد.

بخشدار سردشت دزفول گفت: حال معلمانی که در این حادثه دچار آتش سوزی شده اند بهتر از دیگر افراد است.

شامگاه 30 دی ماه سال جاری بر اثر آتش دریافت یک مدرسه کانکسی در منطقه سردشت دزفول سه معلم ساکن در این کانکس و سه نفر از اهالی منطقه دچار سوختگی شدید شدند.

وزیر آموزش و پرورش دستور رسیدگی فوری به معلم های حادثه دیده را صادر کرد.

پیش از این علت وقوع این آتش سوزی برخورد صاعقه با کلاس کانکسی عنوان شده بود که مدیریت بحران خوزستان 2 روز گذشته برخورد صاعقه به کانکس را رد کرد و علت انفجار را از داخل کانکس مطرح کرد.

با این وجود کارشناسی علت حادثه در حال اجرا است و طبق اعلام مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان کلاس ساختمانی در این منطقه به جای مدرسه کانکسی که دچار حادثه شده است احداث خواهد شد.

نیما همتی چالگرد 15 ساله یکی از اهالی کنگرستان از توابع سردشت دزفول نیز با سوختگی 50 درصد روز گذشته در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1494

به "تعداد جان باختگان حادثه کانکس دزفول به 2 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد جان باختگان حادثه کانکس دزفول به 2 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید